Augustin Süßmair

Prof. Dr.

  1. 2024
  2. Erschienen

    Purchase intention and attitude towards advertisements on Instagram: an empirical study using Instagram Stories

    Woo, L. J. & Suessmair, A., 05.2024, in: International Journal of Economics and Business Research. 27, 3, S. 434-471 38 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Angenommen/Im Druck
  4. Angenommen/Im Druck
  5. Angenommen/Im Druck

    Which nudges get support - A Quantitative Analysis of the Dimensions Transparency and Dual Process Theory

    Wissmann, H. & Süßmair, A., 2024, (Angenommen/Im Druck) in: International Journal of Economics and Business Research.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  6. 2021
  7. Erschienen

    The economic and psychological effects of cash transfers in development cooperation

    Münchau, K. & Süßmair, A., 01.01.2021, in: International Journal of Economics and Business Research. 21, 4, S. 433-457 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  8. Erschienen

    Video Game Microtransactions & Loot Boxes - An Empirical Study on the Effectiveness of Social Responsibility Measures

    Porath, J. & Süßmair, A., 2021, Gamification and Social Networks : in Education. Bakan, U. & Berkeley, S. (Hrsg.). London: Macro World Publishing, S. 19-52 34 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  9. 2018
  10. Erschienen

    Wertbeitrag des Human Resource Managements aus ökonomischer Sicht

    Süßmair, A., 2018, Psychologie im Human Resource Management: Ein Lehrbuch für Hochschule und Praxis. Bildat, L. & Warszta, T. (Hrsg.). Lengerich: Pabst Science Publishers, S. 467-488 26 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenLehre

  11. 2017
  12. Erschienen

    Perceived Price Fairness in Pay-What-You-Want: A Multi-Country Study

    Bettray, J., Süßmair, A. & Dorn, T., 27.05.2017, in: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 5, S. 711-734 24 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  13. Erschienen

    The Effects of Altruism and Social Background in an Online-Based, Pay-What-You-Want Situation

    Peschla, H., Süßmair, A. & Meier, G., 31.03.2017, in: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 3, S. 245-269 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  14. Erschienen

    Determinants in Pay-What-You-Want Pricing Decisions—A Cross-Country Study

    Dorn, T. & Süßmair, A., 28.02.2017, in: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 2, S. 115-142 28 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

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