Augustin Süßmair
Prof. Dr.
- 2024
- Erschienen
Purchase intention and attitude towards advertisements on Instagram: an empirical study using Instagram Stories
Woo, L. J. & Suessmair, A., 05.2024, in: International Journal of Economics and Business Research. 27, 3, S. 434-471 38 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2021
- Erschienen
The economic and psychological effects of cash transfers in development cooperation
Münchau, K. & Süßmair, A., 01.01.2021, in: International Journal of Economics and Business Research. 21, 4, S. 433-457 25 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Video Game Microtransactions & Loot Boxes - An Empirical Study on the Effectiveness of Social Responsibility Measures
Porath, J. & Süßmair, A., 2021, Gamification and Social Networks : in Education. Bakan, U. & Berkeley, S. (Hrsg.). London: Macro World Publishing, S. 19-52 34 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
- 2018
- Erschienen
Wertbeitrag des Human Resource Managements aus ökonomischer Sicht
Süßmair, A., 2018, Psychologie im Human Resource Management: Ein Lehrbuch für Hochschule und Praxis. Bildat, L. & Warszta, T. (Hrsg.). Lengerich: Pabst Science Publishers, S. 467-488 26 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Lehre
- 2017
- Erschienen
Perceived Price Fairness in Pay-What-You-Want: A Multi-Country Study
Bettray, J., Süßmair, A. & Dorn, T., 27.05.2017, in: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 5, S. 711-734 24 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
The Effects of Altruism and Social Background in an Online-Based, Pay-What-You-Want Situation
Peschla, H., Süßmair, A. & Meier, G., 31.03.2017, in: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 3, S. 245-269 25 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Determinants in Pay-What-You-Want Pricing Decisions—A Cross-Country Study
Dorn, T. & Süßmair, A., 28.02.2017, in: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 2, S. 115-142 28 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2016
- Erschienen
Is it really worth it? A test of pay-what-you-want pricing strategies in a German consumer behaviour context
Dorn, T. & Süßmair, A., 2016, in: Global Business and Economics Review. 18, 1, S. 82-100 19 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
The relationship between corporate social and financial performance
Süßmair, A. & Fronzek, A., 2016, Corporate Social Performance: Reflecting on the past and investing in the future. Stachowicz-Stanusch, A. (Hrsg.). Charlotte, NC, USA: Information Age Publishing, S. 117-140 24 S. (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
- 2015
- Erschienen
The Effects of Social Interaction and Social Norm Compliance in Pay-What-You-Want Situations
Hilbert, L. P. & Süßmair, A., 08.2015, in: American Journal of Industrial and Business Management. 5, 8, S. 548-556 9 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet