Corporate Communications: An International Journal, ‎1356-3289

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2013
  2. Transcending transmission: Towards a constitutive perspective on CSR communication

    Schoeneborn, D. & Trittin, H., 04.2013, in: Corporate Communications: An International Journal. 18, 2, S. 193-211 19 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. 2015
  4. Erschienen

    Processing of CSR communication: insights from the ELM

    Bögel, P. M., 07.04.2015, in: Corporate Communications: An International Journal. 20, 2, S. 128-143 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. 2016
  6. Integrated reporting with CSR practices: A pragmatic constructivist case study in a Danish cultural setting

    Lueg, K., Lueg, R., Andersen, K. & Dancianu, V., 01.02.2016, in: Corporate Communications: An International Journal. 21, 1, S. 20-35 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. 2019
  8. Erschienen

    The challenges of gamifying CSR communication

    Maltseva, K., Fieseler, C. & Trittin-Ulbrich, H., 04.02.2019, in: Corporate Communications: An International Journal. 24, 1, S. 44-62 19 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  9. Erschienen

    Employees’ perceived benefits from participating in CSR activities and implications for increasing employees engagement in CSR

    Koch, C., Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M. & Adam, U., 23.05.2019, in: Corporate Communications. 24, 2, S. 303-317 15 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  10. Erschienen

    Online stakeholder dialogue: quo vadis? – An empirical analysis in German-speaking countries

    Hetze, K., Bögel, P. M., Emde, A., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Glock, Y., 23.05.2019, in: Corporate Communications. 24, 2, S. 248-268 21 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  11. 2021
  12. Erschienen

    Corporate social responsibility (CSR) communication via social media sites: evidence from the German banking industry

    Schröder, P., 23.06.2021, in: Corporate Communications: An International Journal. 26, 3, S. 636-654 19 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Kapitalgesellschaftsrechtlicher Gläubigerschutz
  2. Gesichter im Sand
  3. Perceived inclusivity and trust in protected area management decisions among stakeholders in Alaska
  4. Klassentestheft Teil 1 (10 Ex.) - 2. Schuljahr
  5. Einzelschule
  6. Verwaltungsmodernisierung in Niedersachsen
  7. Das extraordinäre Haus eines außerordentlichen Professors
  8. Education for a sustainable development – European Approaches
  9. Hydrological determination of groundwater drainage by Leaky Sewer Systems
  10. From “Decent work and economic growth” to “Sustainable work and economic degrowth”
  11. On Freedom, Power, Justice
  12. The economic insurance value of ecosystem resilience
  13. Robust estimates of exporter productivity premia in German business services enterprises
  14. Außerschulische Bildung für nachhaltige Entwicklung
  15. Women on management board and ESG performance
  16. 131er-Gesetzgebung
  17. Borzik, Rolf
  18. Works councils
  19. Das Bild der Anderen erforschen
  20. Die geheimnisvolle Flasche
  21. Eemian landscape response to climatic shifts and evidence for northerly Neanderthal occupation at a palaeolake margin in northern Germany
  22. Wie kann Exnovation politisch gestaltet werden?
  23. Das Erbe der Sylvicultura oeconomica. Eine kritische Reflexion des Nachhaltigkeitsbegriffs
  24. The Role of Extensive Margins of Exports in The Great Export Recovery in Germany, 2009/2010
  25. Abschluss des Vertrages
  26. Regional renewable energy approaches
  27. Trademark and Unfair Competition Conflicts
  28. Konzeptionelle Äquivalenz der Kompetenzmessung in Mathematik in der Primarstufe zwischen NEPS, TIMSS und den Bildungsstandards
  29. Im Namen der Emanzipation
  30. Modellierung logistischer Prozesse in der Montage
  31. Näher an der Realität