Understanding Learning Processes For Developing Key Competencies In Sustainability Implication For Higher Education

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Matthias Barth - Sprecher*in

Katrien van Poeck - Sprecher*in

Stephanie Bengtsson - Sprecher*in

04.09.2019

Veranstaltung

Jahrestagung der Euroean Educational Researcher Association 2019: Education in an Era of Risk - the Role of Educational Research for the Future

04.09.19 → …

Hamburg, Deutschland

Veranstaltung: Konferenz

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Kommentierung von Art. 115 AEUV: Nationales Recht mit unmittelbarer Auswirkung àu den Binnenmarkt, Rechtsangleichung
  2. Comparison of Supervised versus Self-Administered Stretching on Bench Press Maximal Strength and Force Development
  3. Cascade thermochemical storage with internal condensation heat recovery for better energy and exergy efficiencies
  4. Plant functional trait response to environmental drivers across European temperate forest understorey communities
  5. How do workers gain voice on digital work platforms? Hotspots and blind spots in research on platform worker voice
  6. „Zusammengepfercht wie die Tiere“ – Der Einfluss medialer Berichterstattung auf die Entmenschlichung von Geflüchteten,
  7. Adaptive survival mechanisms and growth limitations of small-stature herb species across a plant diversity gradient
  8. Preservice teachers’ competency development and opportunities to learn in teaching multilingual learners in Germany
  9. Geschlechterperspektive in der Nachhaltigkeitsforschung – Eine Einschätzung des Präsidenten des Wuppertal Instituts
  10. „Stell dir doch die Situation mal konkret vor!“ – Lehrerinterventionen im Kontext mathematischer Modellierungsaufgaben
  11. Municipal wastewater treatment and biomass accumulation with a wastewater-born and settleable algal-bacterial culture
  12. Private Bodies as Public Authorities under International, European, English and German Environmental Information Laws
  13. Opportunity or burden? Shifting femininities and women’s experiences in a pre-professional business leadership setting