Warum Selbstevaluation?

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Standard

Warum Selbstevaluation? / Hofmann, Inga; Rydelek, Jennifer; Schmidt, Nora et al.
Selbstevaluation von Schule: Hintergrund - Durchführung - Kritik. ed. / Matthias von Saldern. Norderstedt: Books on Demand GmbH, 2010. p. 17-32 (Schule in Deutschland; Vol. 2).

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Harvard

Hofmann, I, Rydelek, J, Schmidt, N & von Saldern, M 2010, Warum Selbstevaluation? in M von Saldern (ed.), Selbstevaluation von Schule: Hintergrund - Durchführung - Kritik. Schule in Deutschland, vol. 2, Books on Demand GmbH, Norderstedt, pp. 17-32.

APA

Hofmann, I., Rydelek, J., Schmidt, N., & von Saldern, M. (2010). Warum Selbstevaluation? In M. von Saldern (Ed.), Selbstevaluation von Schule: Hintergrund - Durchführung - Kritik (pp. 17-32). (Schule in Deutschland; Vol. 2). Books on Demand GmbH.

Vancouver

Hofmann I, Rydelek J, Schmidt N, von Saldern M. Warum Selbstevaluation? In von Saldern M, editor, Selbstevaluation von Schule: Hintergrund - Durchführung - Kritik. Norderstedt: Books on Demand GmbH. 2010. p. 17-32. (Schule in Deutschland).

Bibtex

@inbook{e1abdc6913ef4b5e95193e972be08b7f,
title = "Warum Selbstevaluation?",
keywords = "Erziehungswissenschaften",
author = "Inga Hofmann and Jennifer Rydelek and Nora Schmidt and {von Saldern}, Matthias",
year = "2010",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3839199817",
series = "Schule in Deutschland",
publisher = "Books on Demand GmbH",
pages = "17--32",
editor = "{von Saldern}, Matthias",
booktitle = "Selbstevaluation von Schule",
address = "Deutschland",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Warum Selbstevaluation?

AU - Hofmann, Inga

AU - Rydelek, Jennifer

AU - Schmidt, Nora

AU - von Saldern, Matthias

PY - 2010

Y1 - 2010

KW - Erziehungswissenschaften

UR - http://d-nb.info/1006974261/04

M3 - Aufsätze in Sammelwerken

SN - 978-3839199817

SN - 3839199816

T3 - Schule in Deutschland

SP - 17

EP - 32

BT - Selbstevaluation von Schule

A2 - von Saldern, Matthias

PB - Books on Demand GmbH

CY - Norderstedt

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Strong or weak synergy?
  2. Generation "Kautschukmann"
  3. Social and Ecological Elements for a Perspective Approach to Citizen Science on the Beach
  4. Direct production of lactic acid based on simultaneous saccharification and fermentation of mixed restaurant food waste
  5. Concentrations and sources of methylxanthines in a Northern German river system
  6. Microstructure investigation of Mg-10Gd-1La containing alloy subjected to fatigue deformation
  7. Legitimation strategies of corporate elites in the field of labor regulation
  8. The social construction of perceived fairness of performance evaluations
  9. Organizing Sustainably: Introduction to the Special Issue
  10. Conflicting demands of chemistry and inclusive teaching—a video‐based case study
  11. Do Women on board of directors have an impact on corporate governance quality and firm performance?
  12. Fremdsprachendidaktiker im Furioso
  13. Finale - Prüfungstraining Realschulabschluss Hessen
  14. The issue of micropollutants in urban water management
  15. Arzneimittel in der Umwelt
  16. Critical Stances
  17. § 290 Verzinsung des Wertersatzes
  18. Prosodie und Zeichensetzung
  19. Representation of dissolved organic carbon in the JULES land surface model (vn4.4-JULES-DOCM)
  20. Measuring and Comparing Party Ideology in Nonindustrialized Societies: Taking Party Manifesto Research to Africa
  21. Teaching Games for Understanding – Ein vernachlässigter Ansatz in der deutschsprachigen Sportpädagogik?
  22. „Michelet“ („Michelet par lui-même“)
  23. Regional renewable energy
  24. Education for a sustainable development – European Approaches
  25. Landschaften im Wandel
  26. Bildung für eine nachhaltige Entwicklung
  27. Non-native Douglas fir (Pseudotsuga menziesii) promotes sentinel prey attack rates in Central European forests
  28. Mainstreaming von Klimarisiken und -chancen im Finanzsektor