von Saldern, M.,
2013,
Jahrbuch Ganztagsschule 2013: Schulen ein Profil geben - Konzeptionsgestaltung in der Ganztagsschule . Appel, S. & Rother, U. (eds.). Schwalbach:
Debus Pädagogik Verlag,
p. 50-57 8 p. (Jahrbuch Ganztagsschule; vol. 2013).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
von Saldern, M.,
2013,
Gemeinsam lernen: Weggefährtinnen und Weggefährten im Gespräch mit Hans-Martin Lübking. Walter, U. (ed.). Gütersloh:
Gütersloher Verlagshaus,
p. 13-30 18 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
von Saldern, M.,
2013,
Inklusion II: Umgang mit besonderen Merkmalen. von Saldern, M. (ed.). Norderstedt:
Books on Demand GmbH,
p. 7-20 14 p. (Schule in Deutschland; vol. 7).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
von Saldern, M.,
2012,
Erziehungs- und Bildungspartnerschaften: Grundlagen und Strukturen von Elternarbeit. Stange, W., Krüger, R., Henschel, A. & Schmitt, C. (eds.). Wiesbaden:
Springer VS,
p. 68-75 8 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review