Studentische Analyse von Unterrichtskommunikation mit EXMARaLDA

Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsEducationpeer-review

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationEmpirische Methoden der Deutschdidaktik : audio- und videografierende Unterrichtsforschung
EditorsAstrid Neumann, Isabelle Mahler
Number of pages30
Place of PublicationBaltmannsweiler
PublisherSchneider Verlag Hohengehren
Publication date2014
Pages174-203
ISBN (print)978-3-8340-1298-2
Publication statusPublished - 2014
EventMethodentagung 2012 : Em­pi­ri­sche Me­tho­den in der Deutsch­di­dak­tik: Au­dio- und vi­deo­gra­fier­te Un­ter­richts­for­schung - Leuphana Universität Lüneburg, Lüneburg, Germany
Duration: 23.04.201224.04.2012
https://www.leuphana.de/institute/idd/abteilungen/methodentagung.html

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