Marktorientierte Markenbewertung: Eine konsumenten- und unternehmensorientierte Betrachtung

Research output: Books and anthologiesMonographsResearch

Authors

Original languageGerman
Place of PublicationWiesbaden
PublisherDeutscher Universitäts-Verlag
Number of pages328
ISBN (print)978-3-8244-6697-9
Publication statusPublished - 1998
Externally publishedYes

Publication series

NameGabler-Edition Wissenschaft : Forschungsgruppe Konsum und Verhalten

Recently viewed

Researchers

  1. Christoph Görlich

Publications

  1. Cost and schedule overruns in large hydropower dams
  2. Genetic toxicology in silico protocol
  3. Modeling the Quarter-Vehicle
  4. Berechnung und Weiterentwicklung des Sozialindex für Hamburger Schulen
  5. Deep decarbonization in Germany: A macro-analysis of economic and political challenges of the 'Energiewende' (energy transition)
  6. Dynamics of organic acid occurrence under flooding stress in the rhizosphere of three plant species from the water fluctuation zone of the Three Gorges Reservoir, P.R. China
  7. Provocative Alloys
  8. Capping risk adjustment?
  9. Situative bewegungssimulation des zweibeinigen, parallelkinematischen schreitroboters centaurob
  10. Intergroup conflict and third-party intervention
  11. Alltägliche Unterrichtsplanung und -analyse in konstruktivistischer Perspektive
  12. Die andere Hälfte der Globalisierung
  13. A Rigorous Climate Policy Is Necessary in Order to Give Incentives for Energy Suppliers to Develop Innovative and Environmentally Friendly Technologies
  14. Frömmigkeit der Theologie, zur Logik der offenen Theodizeefrage
  15. Toward the future of human body
  16. Statt Farbe: Licht.
  17. Resonance and reach
  18. Handbuch Erlebnispädagogik
  19. Verfahren zur Bestimmung der Neigung zur Verockerung und System hierfür
  20. Methoden zur Erfolgsmessung im Regionalmarketing
  21. Über den sinn von Thematisierungstabus und die unmöglichkeit einer soziologischen analyse der soziologie
  22. Die EuErbVO und das neue Privileg in internationalen Erbfällen nach Art. 913 Abs. 3 Code civi
  23. Conclusion
  24. Leichte Länge, schweres Gewicht
  25. No Roots
  26. A landscape-level study on the breeding site characteristics of ten amphibian species in Central Europe
  27. Die Privatisierung des Politischen bei Carl Schmitt
  28. Public Value - Gesellschaftliche Wertschöpfung als unternehmerische Pflicht
  29. Dehydration and Pelletisation of Agricultural Biomass by Extrusion
  30. Governing anthropogenic assets for nature’s contributions to people in forests
  31. § 15 Verbundene Unternehmen
  32. Bewegte Sprache – Ein Leben mit und für Mehrsprachigkeit