Behrends, T.,
2009,
Internationalisierung deutscher Unternehmen: Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand. Keuper, F. & Schunk, H. A. (eds.). Wiesbaden:
Dr. Gabler Verlag,
p. 357-382 26 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter
Behrends, T.,
2007,
Empirische Studien zum Management in mittelständischen Unternehmen. Albach, H. & Letmathe, P. (eds.). Wiesbaden:
Dr. Gabler Verlag,
p. 21-52 32 p. (Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB; no. 6/2007).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Behrends, T. &
Martin, A.,
2005,
Ergebnisse der MittelstandsForschung. Schulte, R. (ed.). Münster, Westfalen:
LIT Verlag,
p. 151-183 33 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Behrends, T.,
2006,
Corporate Entrepreneurship. Frank, H. (ed.). Wien:
Facultas Verlags- und Buchhandels AG,
p. 113-149 37 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Behrends, T.,
2003,
Fokus Mittelstand: Einzelaspekte der Mittelstandsforschung. Fischer, C., Nissen, D., Ott, I. & Schöning, S. (eds.). Frankfurt am Main:
Peter Lang Verlag,
p. 37-48 12 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research