Weinhold, S., 
Jagemann, S. & Stahr, B. S., 
2020, 
Evidenzbasierte Forschung zum Schriftspracherwerb. Rautenberg, I. (ed.). Baltmannsweiler: 
Schneider Verlag Hohengehren, 
p. 5-30 26 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
 Jagemann, S., 
07.2019, Baltmannsweiler: 
Schneider Verlag Hohengehren. 
397 p. (Thema Sprache - Wissenschaft für den Unterricht; vol. 30)
Research output: Books and anthologies › Monographs › Research › peer-review
 Jagemann, S. & 
Weinhold, S., 
2018, 
Empirische Forschung in der Deutschdidaktik: Band 3: Forschungsfelder der Deutschdidaktik. Boelmann, J. (ed.). 
1 ed. Baltmannsweiler: 
Schneider Verlag Hohengehren, 
Vol. 3. 
p. 253-270 18 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
 Jagemann, S., 
2018, 
Rechtschreiben unterrichten: Lehrerforschung in der Orthographiedidaktik. Riegler, S. & Weinhold, S. (eds.). 
1 ed. Berlin: 
Erich Schmidt Verlag, 
p. 13-28 16 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
 Jagemann, S., 
2016, 
Wissen und Normen - Facetten professioneller Kompetenz von Lehrkräften. Zimmermann, H. & Peyer, A. (eds.). 
Peter Lang Verlag, 
p. 221-246 26 p. (Germanistik, Didaktik, Unterricht; vol. 16).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research