Weinhold, S.,
Jagemann, S. &
Stahr, B. S.,
2020,
Evidenzbasierte Forschung zum Schriftspracherwerb. Rautenberg, I. (ed.). Baltmannsweiler:
Schneider Verlag Hohengehren,
p. 5-30 26 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Jagemann, S.,
07.2019, Baltmannsweiler:
Schneider Verlag Hohengehren.
397 p. (Thema Sprache - Wissenschaft für den Unterricht; vol. 30)
Research output: Books and anthologies › Monographs › Research › peer-review
Jagemann, S. &
Weinhold, S.,
2018,
Empirische Forschung in der Deutschdidaktik: Band 3: Forschungsfelder der Deutschdidaktik. Boelmann, J. (ed.).
1 ed. Baltmannsweiler:
Schneider Verlag Hohengehren,
Vol. 3.
p. 253-270 18 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Jagemann, S.,
2018,
Rechtschreiben unterrichten: Lehrerforschung in der Orthographiedidaktik. Riegler, S. & Weinhold, S. (eds.).
1 ed. Berlin:
Erich Schmidt Verlag,
p. 13-28 16 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Jagemann, S.,
2016,
Wissen und Normen - Facetten professioneller Kompetenz von Lehrkräften. Zimmermann, H. & Peyer, A. (eds.).
Peter Lang Verlag,
p. 221-246 26 p. (Germanistik, Didaktik, Unterricht; vol. 16).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research