Hantke, H.,
2025,
Handbuch Demokratiebildung und Fachdidaktik: Band 2: Fachperspektiven. Achour, S., Sieberkrob, M., Pech, D., Zelck, J. & Eberhard, P. (eds.). Frankfurt am Main:
Wochenschau-Verlag, (Politik und Bildung).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
Hantsch, R. &
Hantke, H.,
2025,
Education for Sustainable Development: The Contribution of Universities. Leal Filho, W., Trevisan, L. V., Pace, P. J. & Mifsud, M. (eds.). Cham:
Springer Nature,
p. 161-175 Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Hantke, H. &
Pranger, J.,
2025, (Accepted/In press)
Kann Schule gesellschaftlich bilden? : Beiträge der sozioökonomischen Bildung in der Sekundarstufe II. Hagedorn, U., Hedtke, R. & Tafner, G. (eds.). Wiesbaden:
Springer VSResearch output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Hantke, H. &
Kähler, A.-F.,
2025, (Accepted/In press)
Innovationen für Nachhaltigkeit durch berufs- und wirtschaftspädagogische Forschung. Schlicht, J., Schwehm, F. & Kaiser, S. (eds.). Bielefeld:
wbv MediaResearch output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review