Geschlechtergerechtigkeit

Research output: Journal contributionsJournal articlesTransfer

Authors

Mathematische Spielereien können als Anregung für einen motivierenden Unterricht dienen
Original languageGerman
JournalGrundschule Mathematik
Issue number72
Pages (from-to)37
Number of pages1
ISSN1613-9909
Publication statusPublished - 03.2022

Recently viewed

Publications

  1. Sustainable university research and development: inspecting sustainability in higher education research
  2. Auctionning biodiversity conservation contracts
  3. Graphic Novels im Spanischunterricht
  4. Critical reflections on ethnographic data collection in the highly gendered environment of male football.
  5. Interkulturelle Eignungsdiagnostik
  6. Divided we stand
  7. Führung richtig teilen
  8. Finden und Erfinden
  9. Untersuchungen zur Struktur und Dynamik der Serrahner Buchenwälder
  10. Sex differences in general knowledge in German high school students
  11. Tourism and Love
  12. Verbandsgeldbußen im Finanzsektor
  13. Facilitating stress prevention in micro and small-sized enterprises
  14. A new and benign hegemon on the horizon?
  15. Selbstreguliertes Lesen in der Sekundarstufe I aus der Sicht von Deutschlehrkräften
  16. Interkulturelles Vertrauen im globalisierten beruflichen Kontext
  17. Reviewing Effective Contents for a Gamification Approach to Foster Wellbeing among Adolescents
  18. Mit niedergeschlagenen Augen
  19. Stenotypy and eurytopy - Distribution models as a tool for estimating niche overlap in two spider species, Trochosa terricola and Eresus kollari (Araneae: Lycosidae/Eresidae).
  20. IGH - Tätigkeit 2010
  21. Arbeitsmarktintegration von Geflüchteten – ein wissenschaftliches Projekt mit höchst praktischem Ziel
  22. Crowdfunding for Responsible Entrepreneurship
  23. Gegengründungen
  24. Fatigue crack propagation influenced by laser shock peening introduced residual stress fields in aluminium specimens
  25. Der Later Life Workplace Index (LLWI)
  26. Social-Ecological Functional Types
  27. Mathematikbezogene Selbsteinschätzungen und Testbereitschaft von Erwachsenen