Forschendes Lernen als Beispiel eines inklusiven Ansatzes für den Fachunterricht
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Authors
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Vielfalt als Chance : Vom Kern der Sache |
Editors | H. Svehla , B. Schörkhuber , Martina Rabl |
Number of pages | 8 |
Volume | 13 |
Publisher | LIT Verlag |
Publication date | 01.2017 |
Pages | 53-60 |
ISBN (print) | 978-3-643-50805-8 |
Publication status | Published - 01.2017 |
Event | Tagung Inklusive Pädagogik „Zum Kern der Sache“ - 2015 - Krems, Krems, Austria Duration: 13.11.2015 → 14.02.2019 https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwiMsaOXt5jgAhULyRoKHQ35A_oQFjAAegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fwww.kphvie.ac.at%2Ffileadmin%2FDateien_KPH%2FFortbildung_NOE%2F2014-15%2FProgramm_Tagung_Inklusion_KPH_13_141115.pdf&usg=AOvVaw3Ny7XQLo2uJNZ4DBibgIHR |
- Didactics of sciences education