Dietrich, C.,
2018,
Bildung in fremden Sprachen?: Pädagogische Perspektiven auf globalisierte Mehrsprachigkeit. Mattig, R., Mathias, M. & Zehbe, K. (eds.). Bielefeld:
transcript Verlag,
p. 81-106 26 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Dietrich, C.,
2018,
Institutionalisierungen von Kindheit: Childhood Studies zwischen Soziologie und Erziehungswissenschaft. Betz, T., Bollig, S., Joos, M. & Neumann, S. (eds.). Weinheim/Basel:
Beltz Juventa Verlag,
p. 53-65 13 p. (Kindheiten).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Dietrich, C.,
2018,
Methodentriangulation in der qualitativen Bildungsforschung. Ecarius, J. & Miethe, I. (eds.).
2. überarbeitete Auflage ed. Opladen, Berlin:
Verlag Babara Budrich,
p. 207-223 17 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Dietrich, C.,
2017,
Differenz - Ungleichheit - Erziehungswissenschaft: Verhältnisbestimmungen im (Inter-)Disziplinären. Diehm, I., Kuhn, M. & C. M. (eds.). Wiesbaden:
Springer VS,
p. 123-138 16 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Dietrich, C.,
2017,
Schwerpunkt Pragmatische Impulse : Exploring Pragmatist Options. Reder, M., Filipovic, A., Finkelde, D. & Wallacher, J. (eds.). Freiburg/München:
Verlag Karl Alber,
p. 140-161 22 p. (Jahrbuch Praktische Philosophie in globaler Perspektive; vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review