Prien-Ribcke, S. &
Adomßent, M.,
2023,
Bildung für nachhaltige Entwicklung in der Hochschule: Wege und Wirkungen am Beispiel der Leuphana Universität Lüneburg. Michelsen, G., Barth, M. & Fischer, D. (eds.). Opladen, Berlin, Toronto:
Verlag Babara Budrich,
p. 115-135 21 p. (Ökologie und Erziehungswissenschaft der Kommission Bildung für nachhaltige Entwicklung der DGfE).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
Weiser, A.,
Hill, M. B.,
Picht, L.,
Prien-Ribcke, S.,
Lübcke, E. &
Heudorfer, A.,
01.2019,
Forschendes Lernen in der Studieneingangsphase: Empirische Befunde, Fallbeispiele und individuelle Perspektiven. Reinmann, G., Lübcke, E. & Heudorfer, A. (eds.). Wiesbaden:
Springer Fachmedien Wiesbaden,
p. 193-207 15 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Michelsen, G. &
Prien-Ribcke, S.,
2015,
Leading Practice Publication: Professional development of university educators on Education for Sustainable Development in European countries. Kapitulcinova u.a., D. (ed.). Prague:
Charles University, Prague,
p. 95-100 6 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Transfer
Otte, I.,
Prien-Ribcke, S. &
Michelsen, G.,
2014,
Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art. von Müller, C. & Zinth, C-P. (eds.).
1. ed. Wiesbaden:
Gabler Verlag,
p. 183-203 21 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Beck, K.,
Blohm, M. C.,
Jürgens, A. &
Prien-Ribcke, S.,
2012,
Einführung in die Studiengangsentwicklung. Brinker, T. & Tremp, P. (eds.). Bielefeld:
WBV Bertelsmann Verlag,
p. 147-155 9 p. (Deutsche Gesellschaft für Hochschuldidaktik; vol. 122).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Transfer › peer-review