Diagnose sozial-emotionaler Kompetenzen in Vorschule und Schule
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Standard
Schuleingangsdiagnostik. ed. / Wolfgang Schneider; Marcus Hasselhorn. 1. ed. Göttingen: Hogrefe Verlag GmbH & Co. KG, 2018. p. 207-222 10 (Tests und Trends. Jahrbuch der pädagogisch-psychologischen Diagnostik. ; Vol. 16).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Diagnose sozial-emotionaler Kompetenzen in Vorschule und Schule
AU - Voltmer, Katharina
AU - Salisch, Maria
PY - 2018
Y1 - 2018
KW - Psychologie
UR - https://www.hogrefe.de/shop/schuleingangsdiagnostik.html
M3 - Aufsätze in Sammelwerken
SN - 978-3-8017-2926-4
T3 - Tests und Trends. Jahrbuch der pädagogisch-psychologischen Diagnostik.
SP - 207
EP - 222
BT - Schuleingangsdiagnostik
A2 - Schneider, Wolfgang
A2 - Hasselhorn, Marcus
PB - Hogrefe Verlag GmbH & Co. KG
CY - Göttingen
ER -