DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
Atomic Energy
//
Publications
//
Atomic Energy,
1063-4258
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Publication date
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Projects
Die Dialektik des Body Politic: Eine Studie zum Wandel des neuzeitlichen sozialen Körpers
Activities
10. Interdisziplinärer Niedersächsischer Doktorand_innentag Gender Studies der LAGEN 2020
A Phenomenographical Study of Children's Spatial Thought while using Maps in Real Spaces
Zentrum für Bildungs-, Unterrichts-, Schul- und Sozialisationsforschung (Externe Organisation)
A Hermeneutic Interpretation of Concepts in a Cooperative Multicultural Working Project
Researching around the Brown Box - Notes from a Critical Ethnography of Amazon’s Urbanism
9th International Conference of the European Society of Ecological Economics - ESEE 2011
Die Rhetorik der Kreativität. Über die internationale Zirkulation von Wörtern und Ideen
The concept of a sustainable use of biocidal active substances – applied to rodenticides
Biocidal active substances in municipal wastewater - what product groups are the sources?
Happy and proactive? The role of hedonic and eudaimonic well-being in personal initiative.
Association of Economic Researchers at Leibniz University Hannover (Externe Organisation)
Bildtechniken der Präzision in der Entwicklung visueller Statistik bei William Playfair
36. Jährliche Konferenz des Deutschen Arbeitskreises für Musikpädagogische Forschung 2014
Rosneft Enteignen? – Energiesicherheit im Geflecht von Verfassungs-, Unions- und Völkerrecht
Interdisziplinären Fachdidaktischen Kolloquium der Otto-von-Guericke Universität Magdeburg
Still different? A test of theories explaining higher educational aspirations of migrants
Get Involved! Going Green – Education for Sustainability in the EFL and STEM/MINT Classroom
Get Involved! Going Green – Education for Sustainability in the EFL and STEM/MINT Classroom
Get Involved! Going Green – Education for Sustainability in the EFL and STEM/MINT Classroom
Get Involved! Going Green – Education for Sustainability in the EFL and STEM/MINT Classroom
Association internationale d'experts scientifiques du tourisme (AIEST) (Externe Organisation)
Auftaktvortrag 9th GERN Summer School: "Crime and Responses to Crime: Consensus or Conflict?“
Environmental Governance of China’s Belt and Road Initiative: A Case Study from Montenegro
Publications
Students’ genre expectations and the effects of text cohesion on reading comprehension
The Short-Run Impact of Twinning in the First Birth on Female Labor Supply in Tanzania
Quantitative and qualitative insights into consumers’ sustainable purchasing behaviour
The relation of flow-experience and physiological arousal under stress - can u shape it?
Die Tagesschau, zur Geschichte einer Nachrichtensendung, Nea Matzen; Christian Radler (Hg.)
International Human Resource Management and the formation of cross-cultural competence
Inklusion als Phänomen in Chemie- und Physikdidaktik – Gemeinsamkeiten und Unterschiede
Wäre weniger mehr - Reformbedarf für die Missbrauchsaufsicht über die Deutsche Telekom?
Folgen von extremen Wetterereignissen für Entwicklungsländer am Beispiel der Mongolei
Authentizität mathematischer Modellierungsaufgaben in standardisierten Testsituationen
Partizipationsmöglichkeiten für Schülerinnen und Schüler im Förderschwerpunkt Lernen
Vertrag zur Gründung der Europäischen Gemeinschaft (EGV) : Artikel 24 [Freier Warenverkehr]
Integrating teacher and student workspaces in a technology-enhanced mathematics lecture
Explosive behaviour and long memory with an application to European bond yield spreads
Flachendeckende Landschaftspflege am Beispiel der Bodenteicher Seewiesen, Niedersachsen
Un nietzscheanesimo senza riserve. L'opera di Nicola Massimo De Fee tra Marx e Heidegger
Press / Media
Berufsbildung für nachhaltige Entwicklung: Leuphana-Studierende lernen mit Tanz und Theater