Sind klassische Tests zur Wirkungsprüfung gegenüber Umweltbakterien geeignet?

Activity: Talk or presentationGuest lecturesResearch

Event

41. Tutzinger Symposium “Pharmazeutische Reststoffe und endokrin wirksame Substanzen in Gewässern“ 2003

16.03.0319.03.03

Tutzing, Germany

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. David im November
  2. Capitalismo e linee di fuga
  3. Mit dem kulturellen Blick auf den Weg zu einer nachhaltigen Entwicklung
  4. Methoden zur Erfolgsmessung im Regionalmarketing
  5. Defining and Conceptualizing Impact Investing
  6. Für immer Dein?
  7. Proxy-Repräsentation
  8. Nachhaltigkeit in der Unternehmensberichterstattung
  9. The walking debt crisis
  10. “Spicing up the Spaghetti Bowl”
  11. Gefährder
  12. Subjective and biological weight-related parameters in adolescents and young adults with schizophrenia spectrum disorder under clozapine or olanzapine treatment.
  13. A landscape-level study on the breeding site characteristics of ten amphibian species in Central Europe
  14. Climate Policy Cooperation Games between Developed and Developing Nations
  15. Leadership for Learning in Germany and the US: Commonalities and Differences
  16. Woody plant diversity, composition and structure in relation to environmental variables and land-cover types in Lake Wanchi watershed, central highlands of Ethiopia
  17. Mit dem Verbraucher Politik machen?
  18. Aby Warburg’s literal and intermedial self-translation
  19. Vom Luftballon zum Van-de-Graaff-Generator
  20. Die Rolle der Lernsituation
  21. The WTO’s Crisis
  22. Funktions-, anreiz- und aufwandsorientierte Vergütung des Aufsichtsrats und Prüfungsausschusses.
  23. Reputation und Reiseentscheidung im Internet
  24. Die Entwicklung des „Steuerstaates“
  25. Dataset of Italian Regional Presidents’ Career Paths (1970-2015)
  26. Wie ist der Rechtsruck zu erklären?
  27. Gambling to leapfrog in status?
  28. Sustainable consumption communication
  29. The European species of Chalarus Walker, 1834 revisited (Diptera: Pipunculidae)
  30. Three Meta-Analyses of Children’s Emotion Knowledge and Their School Success