Selbständige Feedbackwahl in computerbasierten Lernangeboten - Welche Faktoren haben einen Einfluss auf die Feedbackwahl?

Activity: Talk or presentationtalk or presentation in privat or public eventsResearch

Event

12. Jahrestagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung - GEBF 2025: Bildung als Schlüssel für gesellschaftliche Herausforderungen

27.01.2529.01.25

Mannheim, Baden-Württemberg, Germany

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. What factors enable social-ecological transformative potential? The role of learning practices, empowerment, and networking
  2. Revision des Fragebogens zur Leistungsmotivation für Schülerinnen und Schüler der vierten bis sechsten Klasse (FLM 4 – 6-R)
  3. Evidence for regional-scale declines in carabid beetles in old lowland beech forests following a period of severe drought
  4. Einfluss von sinterunterlagen auf den bauteilverzug im metal binder jetting-prozess bauteilverzug im metal binder jetting
  5. A rough-and-ready cluster-based approach for extracting finite-time coherent sets from sparse and incomplete trajectory data
  6. Präventive Verhaltensweisen zum Schutz vor einer Infektion mit SARS-CoV-2 bei Menschen mit gesundheitlicher Vulnerabilität
  7. Human capital investments in children - A comparative analysis of the role of parent-child shared time in selected countries
  8. Spatial variation in human disturbances and their effects on forest structure and biodiversity across an Afromontane forest
  9. Strengthening Mechanisms and Strain Hardening Behavior of 316L Stainless Steel Manufactured by Laser-Based Powder Bed Fusion
  10. What are community energy companies trying to accomplish? An empirical investigation of investment motives in the German case
  11. Accumulation of total trace metals due to rapid urbanization in microtidal zone of Pallikaranai marsh, South of Chennai, India
  12. Vereinbarungen zur Chancengleichheit von Frauen und Männern - Verbreitung und Determinanten in Niedersachsen, West- und Ostdeutschland
  13. Fachübergreifende Auseinandersetzung mit Nachhaltigkeit und Werten in der Studieneinstiegsphase – Das Beispiel des Leuphana Semesters
  14. Did Descriptive and Prescriptive Norms About Gender Equality at Home Change During the COVID-19 Pandemic? A Cross-National Investigation