Intensivworkshop "Empirisches Arbeiten in der Deutschdidaktik" des Nachwuchsnetzwerks Deutschdidaktik im SDD - 2013

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Katrin Hee - Organiser

Katrin Kleinschmidt-Schinke - Organiser

Frederike Schmidt - Organiser

    12.09.201315.09.2013
    Intensivworkshop "Empirisches Arbeiten in der Deutschdidaktik" des Nachwuchsnetzwerks Deutschdidaktik im SDD - 2013

    Event

    Intensivworkshop "Empirisches Arbeiten in der Deutschdidaktik" des Nachwuchsnetzwerks Deutschdidaktik im SDD - 2013

    12.09.1315.09.13

    Rastede, Germany

    Event: Workshop

    Recently viewed

    Publications

    1. Governance of Professional Service Firms
    2. Der Ekel als Privileg?
    3. Hegels Konzeption der Individualität in den Jugendschriften
    4. 'Freiwurf Hamburg': Qualitative Evaluation of an Inclusive Sports Project
    5. Some studies on Mg alloy reinforced with ceramic discontinuous phases
    6. Balloons, Sweat and Technologies
    7. Literature Review zu konzeptionellem Lernen in Open Inquiry Settings
    8. Impulse für eine stadtverträgliche Mobilität
    9. Zur Bestandesentwicklung von Crassula helmsii in den Holmer Teichen (Lüneburger Heide)
    10. Das Unwort erklärt die Untat
    11. Rezension Chris Porter, 2019, Supporter Ownership in English Football
    12. Hoffnungsträger Green Economy?
    13. „L’Internationale des Gouines et des Pédales“
    14. Positive intercropping effects on biomass production are species-specific and involve rhizosphere enzyme activities
    15. Artful Legitimacy
    16. 'So tun als ob' 2.0
    17. Transdiagnostic internet intervention for indonesian university students with depression and anxiety
    18. The health consequences of child mental health problems and parenting styles
    19. Wege zur Kooperation
    20. The legal dimensions of rule of law promotion in EU foreign policy
    21. The Necessity and Challenges of Researching Sexual Abuse in Amish Communities
    22. Implementing Sustainability in Higher Education
    23. Komik
    24. Measurement and modelling of NH3 emissions from field-applied biogas residues in North German energy crop rotations
    25. Opening up and closing down citizen participation in the development of a sustainable neighborhood energy system
    26. Geld und Zeit verstehen
    27. Herbert Marcuse and the West German Student Movement
    28. Partizipation und Selbstexklusion
    29. Die Rückkehr der Plantafel
    30. Stenotypy and eurytopy - Distribution models as a tool for estimating niche overlap in two spider species, Trochosa terricola and Eresus kollari (Araneae: Lycosidae/Eresidae).
    31. World in Transition: Sustainability Perspectives for Higher Education