Fostering inter-institutional Development Teams in ITE & School Practice: The Significance of epistemic, social and organisational integration.

Activity: Talk or presentationConference PresentationsTransfer

Robin Pascal Straub - Speaker

Teil des folgenden Symposiums: Straub, R., Fischer-Schöneborn, Livingston, K., & Proudfoot, K. (2020, November 24). University-School Partnerships in Initial Teacher Education: Insights from Lüneburg and Glasgow. European Center for Advanced Studies (ECAS).
24.11.2020

Event

Lower Saxony — Scotland Joint Forum 2020

23.11.2024.11.20

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. Determination of 10 particle-associated multiclass polar and semi-polar pesticides from small streams using accelerated solvent extraction
  2. Erfassung und Vergleich von (mathematischen) Eingangsvoraussetzungen angehender Studierender verschiedener mathematikhaltiger Studiengänge
  3. Ammonia volatilization and yield response of energy crops after fertilization with biogas residues in a coastal marsh of Northern Germany
  4. Der Fischotter (Lutra Lutra) in Schleswig-Holstein - Signatur einer rückwandernden, bedrohten Wirbeltierart und Konsequenzen für den Naturschutz
  5. Development and prospects of degradable magnesium alloys for structural and functional applications in the fields of environment and energy
  6. How Much Do Severely Injured Athletes Experience Sport Injury-Related Growth? Contrasting Psychological, Situational, and Demographic Predictors.
  7. The importance of school leaders in school health promotion. A European call for systematic integration of health in professional development
  8. Empirische Konstrukte zur bäuerlichen Lebenswelt als kommunikativem Kristallisationskern für einen Diskurs um nachhaltige Landbewirtschaftung
  9. Investing into third generation nuclear power plants - Review of recent trends and analysis of future investments using Monte Carlo Simulation
  10. Geschlechterspezifische Einkommensunterschiede bei Selbständigen als Freiberufler und Gewerbetreibende im Vergleich zu abhängig Beschäftigten
  11. bwp@-Rezension zu Janika Grunau: Habitus und Studium. Rekonstruktion und Typisierung studentischer Bildungsorientierungen. Wiesbaden: Springer 2016
  12. Root-root interactions: extending our perspective to be more inclusive of the range of theories in ecology and agriculture using in-vivo analyses