Implementierung und langfristige Wirkungen des Projekts ‚Jedem Kind ein Instrument‘. Anlage und Durchführung der Längsschnittstudien SIGrun und WilmA

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

Authors

  • Knut Schwippert
  • Andreas Lehmann-Wermser
  • Veronika Busch
  • Nele Groß
  • Valerie Krupp-Schleußner
OriginalspracheDeutsch
TitelMit Musik durch die Schulzeit? : Chancen des Schulprogramms JeKi – Jedem Kind ein Instrument
HerausgeberKnut Schwippert, Andreas Lehmann-Wermser, Veronika Busch
Anzahl der Seiten13
ErscheinungsortMünster
VerlagWaxmann Verlag
Erscheinungsdatum2019
Seiten17 - 29
AufsatznummerII
ISBN (Print)978-3-8309-3866-8
ISBN (elektronisch)978-3-8309-8866-3
PublikationsstatusErschienen - 2019

Zugehörige Projekte

  • Wirkungen und langfristige Effekte musikalischer Angebote

    Projekt: Forschung

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Datenmodellierung mit dem Entity-Relationship-Ansatz
  2. Building actor-centric transformative capacity through city-university partnerships
  3. Exploring the uncanny valley effect in social robotics
  4. EARL
  5. An "intelligent product system" to replace "waste management"
  6. Unsustainability as a key source of epi- and pandemics: conclusions for sustainability and ecosystems accounting
  7. Internet of Things-Specific Challenges for Enterprise Architectures
  8. The EU at a crossroads. Negotiations about the multiannual financial framework 2021-2027
  9. Prologue: Analyzing the Fine Details of Political Commitment
  10. Challenges in calculating two-year college student transfer rates to four-year colleges
  11. Variational pragmatics
  12. Fun and Military Games
  13. Sex differences in mental rotation strategy
  14. Fatigue life enhancement via residual stress engineering due to local forming during refill friction stir spot welding
  15. Multi-level Governance, Policy Implementation and Participation
  16. The potential impacts of insecticides on the life-history traits of bees and the consequences for pollination
  17. A new approach to semantic sustainability assessment
  18. Substanz, Körper und Affekte
  19. Akteure, Berater und Beobachter, oder: wie kommt Strategie in die Politik?
  20. Towards a Multi-Level Approach to Studying Entrepreneurship in Professional Services
  21. An Imperfect Union?
  22. Converging perspectives in audience studies and digital literacies
  23. Local levers for change
  24. Development of a temperature controlled weathering test box to evaluate the life cycle behaviour of interior automotive components
  25. Digitale Datenbanken
  26. Sprachliche Heterogenität im gesellschaftswissenschaftlichen Unterricht
  27. Managing CSR Communication
  28. Im Vorraum
  29. Editors’ Conversation with German Art Historians Oona Lochner and Isabel Mehl: Writing Like a Feminist—In Dialogue with Carla Lonzi