A PHENOMENOGRAPHICAL STUDY OF CHILDRENS’ SPATIAL THOUGHT WHILE USING MAPS IN REAL SPACES
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2022 |
| Herausgeber | Ceneida Fernández, Salvador Llinares, Ángel Gutiérrez, Núria Planas |
| Anzahl der Seiten | 1 |
| Verlag | International Group for the Psychology of Mathematics Education |
| Erscheinungsdatum | 2022 |
| Seiten | 357 |
| ISBN (Print) | 9788413021782 |
| Publikationsstatus | Erschienen - 2022 |
| Veranstaltung | 45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022: Mathematics education research supporting practice: empowering the future - Universitat D'Alacant , Alicante, Spanien Dauer: 18.07.2022 → 23.07.2022 Konferenznummer: 45 https://web.ua.es/pme45/ https://web.ua.es/de/pme45/documents/conference-program-pme45-web-170722.pdf |
- Mathematik
- Didaktik der Mathematik
