Verena Batt

Prof. Dr.

Kontakt

Prof. Dr. Verena Batt

    Fachgebiete

  • Betriebswirtschaftslehre - Marketing, Branding, Commucations Management, Services Marketing, Customer Integration
  1. Erschienen

    Deeper Insights into Different Consumer Perceptions of CSR Communication: Germany vs. United States vs. China

    Batt, V., Bögel, P. M., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Cotton-Chan, V. Y. K., 2018, 47th European Marketing Academy 2018 Conference Proceedings: People Make Marketing. Spiros, G., Matthew, A., Kathy, H., Maria, K. & Ewelina, L. (Hrsg.). Brussels ; Stockholm: European Marketing Academy, S. 1-7 7 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  2. Erschienen

    Investigating the Dual Role of Price on Consumers’ Purchase Intentions of Hedonic versus Utilitarian Products: An Abstract

    Batt, V., 2019, Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers: Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC). Rossi, P. & Krey, N. (Hrsg.). Cham: Springer International Publishing AG, S. 907-908 2 S. (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAbstracts in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  3. Erschienen

    Social Enterprise - The Rising Star of Customer Well-beeing?

    Batt, V. & Falter, M., 2018, 2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings. Changwon: Changwon National University, S. 797-809 13 S. (Global Marketing Conference; Band 2018).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  4. Erschienen

    Pay What You Want: Eine empirische Untersuchung zur Wirkung des Pricing-Instsruments auf Nachfrager

    Batt, V., Holzer, M., Farouq, J. & Bruhn, M., 2018, in: Marketing Review St. Gallen. 33, 2, S. 96-101 6 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. Erschienen

    Luxury Brands as Employers

    Batt, V. & Berghaus, B., 2018, The Management of Luxury : an international guide. Berghaus, B., Müller-Stewens, G. & Reinecke, S. (Hrsg.). 2 Aufl. London: Kogan Page, S. 355-371 17 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  6. Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits: an empirical study

    Braun, C., Batt, V., Bruhn, M. & Hadwich, K., 2016, in: Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 528-538 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. When do customers engage with a company? A qualitative and quantitative study of reasons for customer engagement

    Batt, V., Keller, C., Bruhn, M. & Hadwich, K., 2014, Agents of change: Proceedings. Griffith Business School, S. 1031 1 S. (ANZMAC Conference).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAbstracts in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  8. The internal audience of external communications

    Holzer, M., Batt, V. & Bruhn, M., 2014, Agents of change: Proceedings. Griffith Business School, S. 68 1 S. (ANZMAC Conference).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAbstracts in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  9. Quality of External Communications from the Employee's Perspective: Scale Development and its Impact on Employee Brand Behavior

    Holzer, M., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, Proceedings of the Summer Conference of the American Marketing Association (AMA): Improving Business Practice Through Marketing Insight. American Marketing Association, S. 37-40 4 S. ( AMA educators proceedings; Band 26).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  10. “Happy, happy, happy …”: The happy side of luxury brands

    Schnebel, S., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, Innovation and Growth Strategies in Marketing: Conference Proceedings. University of New South Wales, S. 1023 1 S. (ANZMAC Conference).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAbstracts in KonferenzbändenForschungbegutachtet

Vorherige 1 2 3 4 Nächste