Language Awareness, ‎0965-8416

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2023
  2. Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung

    Pre-service teachers’ ability to identify academic language features: the role of language-related opportunities to learn, and professional beliefs about linguistically responsive teaching

    Brandt, H., Ehmke, T., Kuhl, P. & Leutner, D., 16.05.2023, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Language Awareness. 24 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. 2020
  4. Erschienen

    Pre-service teachers’ beliefs about multilingualism in school: an evaluation of a course concept for introducing linguistically responsive teaching

    Fischer, N. & Lahmann, C., 06.2020, in: Language Awareness. 29, 2, S. 114-133 20 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet