Historia y Memoria, ‎2027-5137

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Das topographische Datenbanksystem TOPSY.
  2. Trust-based cooperation as driver for the internationalization of SMEs: empirical evidence from Austria
  3. Role of critical points of the skin friction field in formation of plumes in thermal convection
  4. "Wozu braucht es noch Bibliotheken? Analyse des IFLA-Trend-Reports"
  5. Center for the Study of Democracy at Leuphana University Lüneburg
  6. Entwicklungsfähige Planungssysteme
  7. Is there a diagrammatic impulse with Plato? ‘Quasi-diagrammatic-scenes’ in Plato’s philosophy
  8. Introduction
  9. Das digitale Skript – wertvoller Baustein einer teildigitalisierten Lehre
  10. Crew Resource Management Training Within the Automotive Industry
  11. Critical assessment of models for transport of engineered nanoparticles in saturated porous media
  12. Der Umbruch des SED-Regimes im Lichte genereller Transitionsmechanismen
  13. Alex Callinicos, The Resources of Critique, Polity Press, Cambridge, 2006
  14. Heidegger reads Goethe. A polyphonic "Dialogue" (approx. 1910 to 1976)
  15. Organizational justice and managerial commitment in corporate mergers
  16. Impactos do engajamento das empresas com seus stakeholders
  17. Unequal paths to clienthood
  18. Methoden der qualitativen Sozialforschung
  19. Correction to
  20. The Genocide Convention
  21. Science Education towards Inclusion
  22. PD-1 Regulates Neural Damage in Oligodendroglia-Induced Inflammation
  23. Does eva beat earnings?
  24. KiKi – Kieler Kindergartentest Mathematik zur Erfassung mathematischer Kompetenz von vier- bis sechsjährigen Kindern im Vorschulalter
  25. Telearbeit in Deutschland
  26. Datenstrukturen und Algorithmen
  27. Germanistik nach 1945: Ulrich Pretzel, Hans Pyritz
  28. Do Time Poor Individuals Pay More?
  29. Gegenwartsvergessenheit
  30. Durch die Dinge denken. Eine Trafik zu Gast in Weimar
  31. Shared Space‘
  32. An innovative teaching approach in Engineering Education to impart reflective digitalization competences
  33. Auf dem Weg zur Leseschule
  34. Die handelnde Menge