Das digitale Skript – wertvoller Baustein einer teildigitalisierten Lehre

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Original languageGerman
JournalZeitschrift für Didaktik der Rechtswissenschaft
Volume10
Issue number2
Pages (from-to)200-209
Number of pages10
ISSN2196-7261
DOIs
Publication statusPublished - 01.01.2023
Externally publishedYes

    Research areas

  • Law

Recently viewed

Publications

  1. Heidegger reads Goethe. A polyphonic "Dialogue" (approx. 1910 to 1976)
  2. Recycling and reuse of food waste
  3. Impactos do engajamento das empresas com seus stakeholders
  4. Nachhaltigkeit interdisziplinär studieren
  5. Product customization
  6. Telearbeit in Deutschland
  7. Biogas-Expert: Nitrous oxide emission from biogas production systems on a coastal marsh soil
  8. Die handelnde Menge
  9. Vergleichende Regionalismusforschung
  10. Fourth-order strain-gradient phase mixture model for nanocrystalline fcc materials
  11. Convergence and privatisation in Telecommunications «Regulation of access to limited resources in telecommunications sector in Europe»
  12. Analyse menschlicher Fehlerursachen im OP-Saal
  13. German multiple-product, multiple-destination exporters: Bernard-Redding-Schott under test
  14. Taking the heterogeneity of citizens into account: flood risk communication in coastal cities - a case study of Bremen
  15. Umweltpolitik
  16. Strategic environmental assessment for the utilization of offshore wind energy
  17. Rat der Europäischen Union
  18. Mandelic acid derived ionic liquids
  19. Entwickler
  20. Zur Einführung in den Themenschwerpunkt
  21. Public Value Inside:
  22. Situative bewegungssimulation des zweibeinigen, parallelkinematischen schreitroboters centaurob
  23. In-situ synchrotron investigation of the phasesand their morphology-development in Mg-Nd-Zn alloys
  24. Vom Öko-Controlling zum Controlling nachhaltiger Wertschöpfungsketten
  25. From DIY avantgardism to icons of German New Wave:
  26. Ungeliebtes Kind? Zur Rolle der empirischen Pädagogik als Pädagogik