Intensive Course in Academic Writing 2010

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenExternen Workshops, Kursen, SeminarenForschung

Stefanie Pakura - Teilnehmer*in

    Zielgruppe für den Workshop sind Wissenschaftlerinnen/Wissenschaftler,
    die englischsprachige Publikationen oder Konferenzbeiträge vorbereiten.
    Der Fokus liegt auf schriftlichem Ausdrucksvermögen und Sprachkompetenz,
    und bietet damit auch bereits erfahrenen Autorinnen und Autoren
    Gelegenheit zur Optimierung der eigenen Texte. Die Erfahrungen aus
    unseren ersten Workshops zeigen, dass auch "alte Hasen" an der
    Textarbeit ihre Freude haben und unterschiedliche Erfahrungsstufen von
    Teilnehmern sich befruchtend auf die Arbeitsatmosphäre im Workshop
    auswirken.
    07.10.201008.10.2010
    Intensive Course in Academic Writing 2010

    Veranstaltung

    Intensive Course in Academic Writing 2010

    07.10.1008.10.10

    Leuphana Universität Lüneburg, Deutschland

    Veranstaltung: Sonstiges

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Accounting for capacity and flow of ecosystem services
    2. The Impact of Scale on Children’s Spatial Thought
    3. Ensuring tests of conservation interventions build on existing literature
    4. Auf's Wasser
    5. “The whole is greater than the sum of its parts” – Exploring teachers’ technology readiness profiles and its relation to their emotional state during COVID-19 emergency remote teaching
    6. Hot workability analysis with processing map and texture characteristics of as-cast TX32 magnesium alloy
    7. Oxygen dependence in the photoreaction of the pesticide metamitron
    8. rudimentäre Schreibung
    9. Learning Online: A Comparison of Different Media Types
    10. Criticality and Values in Digital Transformation Research: Insights from a Workshop
    11. Halb voll oder halb leer?
    12. Going beyond efficiency: including altruistic motives in behavioral models for sustainability transitions to address sufficiency.
    13. How digital reflection and feedback environments contribute to pre-service teachers’ beliefs during a teaching practicum
    14. Commitment Strategies for Sustainability
    15. Umweltrechtsschutz in China
    16. Environmental heterogeneity modulates the effect of plant diversity on the spatial variability of grassland biomass
    17. Schelling's Naturalism
    18. Warm, lively, rough?
    19. Editorial introduction to the special issue on crises at work
    20. The IPBES Conceptual Framework - connecting nature and people
    21. Unplanned, Unanticipated and Unsupported?
    22. Ecosystem services flows
    23. Differences in the earnings distribution of self- and dependent employed German men
    24. Evaluating social learning in participatory mapping of ecosystem services
    25. Amplifying actions for food system transformation: insights from the Stockholm region