Going Green in the EFL Classroom– Investigating learner agency for global digital citizenship

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Veranstaltung

ELTx 2.0: Launch to Technoverse

18.01.2318.01.23

Österreich

Veranstaltung: Konferenz

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Verzug beim Napf-Rückwärts-Fließpressen
  2. Koordination verbessern
  3. Die Welt steht Kopf
  4. Firm size, firm age and job duration
  5. Zusammenhang zwischen Burnout und Persönlichkeit
  6. Global economic implications of alternative climate policy strategies
  7. Local perceptions as a guide for the sustainable management of natural resources
  8. The transaction costs of eProcurement
  9. Wege zur Neuorientierung des Wissensmanagements
  10. Similar performance in central and range-edge populations of a Eurasian steppe grass under different climate and soil pH regimes
  11. Didaktik privater Rechtsgestaltung
  12. Buche oder Eiche
  13. Change-Beneficial Process Architectures and the Human as a Change Enabler
  14. Visual Accounting
  15. Die große Flut und die Arche
  16. Krieg in der Zivilgesellschaft
  17. Reflexive Responsibilisierung
  18. Effects of global climate change on geographic distributions of vertebrates in North Queensland
  19. Restoration mechanisms at moderate temperatures for As-Cast ZK40 magnesium alloys modified with individual Ca and Gd additions
  20. Das Echo des Propheten Jesaja
  21. DRM... TRIPS... WIPO...
  22. Validität des NEPS-Mathematiktests für die neunte Klasse
  23. Biodegradability of the Anti-Tumour Agent Ifosfamide and its Occurrence in Hospital Effluents and Communal Sewage
  24. Prüfung von Nachhaltigkeitsberichten
  25. Tourism and Love
  26. Wissen und Governance
  27. The cost of depression
  28. Context of social action
  29. § 349
  30. Error management or error prevention
  31. Die Drittintervention in Beschwerdeverfahren vor dem EGMR
  32. High temperature strength and hot working technology for As-cast Mg-1Zn-1Ca (ZX11) alloy
  33. Automotive applications of magnesium and its alloys
  34. Theorielose Empirie?
  35. Instructional Leadership Moderating the Impact of (In)Congruency Between Peer and Individual Student SES on Achievement