6th ECPR Graduate Student Conference 2016

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

Lena Wach - Teilnehmer*in

    10.07.201613.07.2016
    6th ECPR Graduate Student Conference 2016

    Veranstaltung

    6th ECPR Graduate Student Conference 2016

    10.07.1613.07.16

    Tartu, Estland

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Implicit Safety Culture assessment - a mental chronometry approach
    2. Governance in the Face of Extreme Events
    3. Contradictions in German Penal Practices
    4. Seven years of the GAIA Masters Student Paper Award
    5. Heterogenität - eine Herausforderung für die Bildung
    6. Short-Chain Chlorinated Paraffins in Zurich, Switzerland
    7. Existential theology
    8. Betriebliche Gesundheitsförderung
    9. Standard-Essential Patents and FRAND Licensing—At the Crossroads of Economic Theory and Legal Practice
    10. Empirische Methoden in der Sprachdidaktik
    11. Die Gruppe in der Gruppe
    12. Das Konzept von Lesekompetenz in der DESI-Studie
    13. Forschung zu Energiewende und Partizipation
    14. Lehrer. Bildung. Gestalten
    15. Lehrerangst
    16. Heuristics-in-use
    17. Strahl
    18. Teaching personal initiative beats traditional training in boosting small business in West Africa
    19. Enhanced reservoir operation as an instrument for supporting water stress mitigation: the Italian case study.
    20. Sustainability Management Control
    21. Entrepreneurship and professional service firms
    22. Knowledge retention at work and aging
    23. Statistik und Wirklichkeit
    24. Haftungsrecht im Dritten Millenium
    25. Evolution of microstructure and hardness of AE42 alloy after heat treatments
    26. Heldinnen der Arbeit?
    27. Humor und wirksame Führung
    28. Interkulturelle Narration. Zur Theorie und Praxis der Analyse und Interpretation - am Beispiel einer Palästina-Reportage von Richard A. Bermann
    29. Depicting Women in Brazilian Social Realism: A Transnational and Computational Analysis
    30. Erleben, Verstehen, Vergleichen
    31. Multidisciplinary characterization of the middle Holocene eolian deposits of the Elsa River basin (central Italy)
    32. Decision Support Through Carbon Management Accounting - A Framework-Based Literature Review
    33. Über den sinn von Thematisierungstabus und die unmöglichkeit einer soziologischen analyse der soziologie
    34. Changeability of pre-service teachers’ beliefs about multilingualism