Petersen, H. &
Schaltegger, S.,
2000,
Wirtschaftswissenschaften. Schaltegger, S. (ed.). Berlin:
Springer,
p. 169-196 28 p. (Studium der Umweltwissenschaften; vol. 4493).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
Schaltegger, S. &
Petersen, H.,
2000,
Wirtschaftswissenschaften. Schaltegger, S. (ed.). Berlin:
Springer,
p. 197-223 27 p. (Studium der Umweltwissenschaften).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
Petersen, H.,
2017,
Unternehmen der Gesellschaft : Interdisziplinäre Beiträge zu einer kritischen Theorie des Unternehmens . F. U. U. G. O. (ed.). Marburg:
Metropolis Verlag,
p. 205-230 26 p. (Theorie der Unternehmung; vol. 65).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Petersen, H. &
Schaltegger, S.,
2016,
Die 10 wichtigsten Zukunftsthemen im Marketing. Stumpf, M. (ed.). Freiburg:
Haufe Mediengruppe,
p. 81-117 37 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Schäffler, A. &
Petersen, H.,
2015, Lüneburg:
Leuphana Universität Lüneburg,
17 p.Research output: Working paper › Project reports › Transfer