Tasks in Action (Research): Insights into a Blended‐Learning Teacher Education Program
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Standard
Aufgaben 2.0: Konzepte, Materialien und Methoden für das Fremdsprachenlehren und ‐lernen mit digitalen Medien. ed. / Katrin Biebighäuser; Marja Zibelius; Torben Schmidt. Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag, 2012. p. 191-210 (Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik ).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Tasks in Action (Research)
T2 - Insights into a Blended‐Learning Teacher Education Program
AU - Benitt, Nora
AU - Legutke, Michael K.
PY - 2012
Y1 - 2012
KW - Didactics of English as a foreign language
UR - http://d-nb.info/101941314X/04
M3 - Contributions to collected editions/anthologies
SN - 978-3-8233-6676-8
T3 - Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik
SP - 191
EP - 210
BT - Aufgaben 2.0
A2 - Biebighäuser, Katrin
A2 - Zibelius, Marja
A2 - , Torben Schmidt
PB - Narr Francke Attempto Verlag
CY - Tübingen
ER -