Sichtweisen zu Lern- und Leistungsschwierigkeiten im Mathematikunterricht der Grundschule: eine qualitative Untersuchung zu den Subjektiven Theorien von Grundschullehrerinnen und -lehrern

Research output: Books and anthologiesMonographsResearch

Authors

Original languageGerman
Place of PublicationHildesheim, Berlin
PublisherVerlag Franzbecker
Number of pages306
ISBN (print)3881203508, 978-3-88120-350-0
Publication statusPublished - 2002

Publication series

NameTexte zur mathematischen Forschung und Lehre
PublisherFranzbecker Verlag
Volume18

Recently viewed

Publications

  1. The marketing and public affairs of sustainability
  2. Sharing Economy
  3. Das Emotionsspektrum von Autofahrern im Straßenverkehr
  4. Silence / Signification Degree Zero: Walter Benjamin’s Anti-Aesthetic of the Body
  5. Die Bedeutung transdisziplinärer Kooperationen an Hochschulen
  6. Bonitätsbeurteilung kleiner Unternehmen mit nicht-linearen Klassifikationsverfahren
  7. Greenpeace Nachhaltigkeitsbarometer 2015
  8. Hybrid life cycle assessment of an onshore wind farm including direct and indirect services
  9. Messung und Steuerung unternehmerischer Nachhaltigkeit
  10. Business Model Innovation for Sustainable Energy
  11. § 62 Bußgeldvorschriften
  12. Expert-based scenarios for strategic waste and resource management planning: C&D waste recycling in the Canton of Zurich, Switzerland
  13. Characterizing commercial cattle farms in Namibia
  14. The psychology of entrepreneurship
  15. Transformationale Führung an Schulen in Hamburg
  16. Die Klima-Manipulateure
  17. Tropical cyclone losses in the USA and the impact of climate change
  18. Master-Studiengang "Schulpädagogik/Didaktik" für den Quereinstieg in den Lehrerberuf
  19. Bank stock performance and bank regulation around the globe
  20. Einführung in das Politikfeld Agro-Gentechnik
  21. Old wine in new bottles ?
  22. The massive growth in ETF investments: Do they calm or distort the market?
  23. Protean career orientation, vocational identity, and self-efficacy
  24. Queer Studies
  25. Integration der Ressourceneffizienz in die Ökodesign Richtlinie
  26. Im Schatten der Regierung?
  27. Significantly Compressed Timeframe of Legislative Proceedings May Violate Parliamentarians’ Right to Deliberation