Schulleitungsmonitor Schweiz 2022: Befunde zu Weiterbildung und Professionalisierung.

Research output: Working paperResearch communication reportsTransfer

Authors

Original languageGerman
PublisherPädagogische Hochschule FHNW
DOIs
Publication statusPublished - 05.2023

DOI

Recently viewed

Publications

  1. An Im(Possible) Program
  2. Common Ground and Development
  3. Anmerkung zu EuGH Rs. C-555/07 (Kücükdeveci)
  4. Spatial scaling of extinction rates
  5. Governance im Wandel
  6. Oder/Denken
  7. Seth Price. Decimating Digital Data
  8. Medienpolitik in der EU
  9. The Welcomers
  10. Gods of tomorrow?
  11. Das fossile Imperium schlägt zurück
  12. Qualitätsentwicklung und Qualitätssicherung in der Schreibzentrumsarbeit
  13. Medizinische Forschung an Kindern
  14. Special issue: Exports, imports, and productivity at the firm level
  15. Mountain roads and non-native species modify elevational patterns of plant diversity
  16. Anders als die anderen?
  17. Selbstbestimmung und Classroom-Management
  18. Reduction of Atmospheric Transboundary Fluxes of Heavy Metals in Europe
  19. Pragmatism, Truth and Social Accounting Research
  20. LehrerInnen als "Reflective Practitioner"
  21. Learning from Co-Founders of Grassroots Initiatives
  22. Web-based depression treatment
  23. Linkshändigkeit als Privileg oder Nachteil bei Notebookeingabegeräten?
  24. Feldstudie zur Entwicklung der Rechenfertigkeit von Erstklässlern.
  25. Global, lokal, digital
  26. Moralphilosophische Fragen zum "Embryo"
  27. Was tun?
  28. Finance is Society!
  29. Part 14 Control of political donations and expenditure
  30. Corporate Governance Reporting zum Prüfungsausschuss
  31. Wunsch und Technik
  32. Critical Reflections on "Democracy in Crisis'
  33. Moirés, Andreas Fogarasi, Katya Sander, Urtica
  34. Global, lokal, digital
  35. Merkmale des SEMIK-Schwerpunkts "Entwicklung von Unterrichtskonzepten"
  36. Immediation
  37. Developing Carbon Accounting
  38. Halbmedienkompetenz?“