O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse
Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
Standard
O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse. / Puchta, Claudia; Koschel, Kay-Volker; Rüsing, Olaf.
In: Planung & Analyse, Vol. 39, No. 6, 06.2010, p. 48-50.
In: Planung & Analyse, Vol. 39, No. 6, 06.2010, p. 48-50.
Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
Harvard
Puchta, C, Koschel, K-V & Rüsing, O 2010, 'O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse', Planung & Analyse, vol. 39, no. 6, pp. 48-50.
APA
Puchta, C., Koschel, K.-V., & Rüsing, O. (2010). O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse. Planung & Analyse, 39(6), 48-50.
Vancouver
Puchta C, Koschel KV, Rüsing O. O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse. Planung & Analyse. 2010 Jun;39(6):48-50.
Bibtex
@article{74aa85b06a6849138d0e1f7d4617f4c7,
title = "O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse",
keywords = "Wirtschaftspsychologie",
author = "Claudia Puchta and Kay-Volker Koschel and Olaf R{\"u}sing",
year = "2010",
month = jun,
language = "Deutsch",
volume = "39",
pages = "48--50",
journal = "Planung & Analyse",
issn = "0724-9632",
publisher = "Deutscher Fachverlag",
number = "6",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse
AU - Puchta, Claudia
AU - Koschel, Kay-Volker
AU - Rüsing, Olaf
PY - 2010/6
Y1 - 2010/6
KW - Wirtschaftspsychologie
M3 - Zeitschriftenaufsätze
VL - 39
SP - 48
EP - 50
JO - Planung & Analyse
JF - Planung & Analyse
SN - 0724-9632
IS - 6
ER -