Korrkete Antwort, Erklärung oder Hint & Try again — Welches Feedback präferieren Lernende?

Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationBeiträge zum Mathematikunterricht 2024 : 57. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 04.03.2024 bis 08.03.2024 in Essen
EditorsPatrick Ebers, Fabian Rösken, Bärbel Barzel, Andreas Büchter, Florian Schacht, Petra Scherer
Number of pages4
Volume3
Place of PublicationMünster
PublisherWTM - Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Publication date2024
Pages1477-1480
ISBN (print)978-3-95987-277-5
ISBN (electronic)978-3-95987-278-2
DOIs
Publication statusPublished - 2024
Event57. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik - GDM 2024: Mathematikdidaktik - Gestern. Heute. Morgen. - Universität Duisburg-Essen, Essen, Germany
Duration: 04.03.202408.03.2024
Conference number: 57
https://gdm-tagung.de/

Recently viewed

Publications

  1. Vom Abfall zum Einfall
  2. Biodegradable magnesium-hydroxyapatite metal matrix composites
  3. Forecasting European interest rates in times of financial crisis – What insights do we get from international survey forecasts?
  4. De-minimis-Beihilfen (VO (EG) Nr. 1998/2006)
  5. Linked Data-driven Resilience Research 2023
  6. Einleitung
  7. Szenarien und Narrative
  8. Beamtenrechtliche Kontinuität oder Wechsel bei einer politischen Wende
  9. Natürliche Waldentwicklung in norddeutschen Laubwaldgesellschaften
  10. Capital asset substitution as a coping strategy
  11. The insurance value of biodiversity in the provision of ecosystem services
  12. Fiktionen, Mythen, Realitäten
  13. Competence-Building in Sustainability
  14. In-situ synchrotron investigation of the phasesand their morphology-development in Mg-Nd-Zn alloys
  15. Die Theorie der "local data" - dogmatische Bruchstelle im klassischen IPR
  16. Von Zahlenmustern zur vollständigen Induktion
  17. Sustainable software engineering
  18. Developing Responsible and Sustainable Innovations in Entrepreneurship Education – Introducing the Sandbox Approach
  19. Kinetic Spectra of the Planar Multipole Resonance Probe
  20. Water quality indices across Europe - a comparison of the good ecological status of five river basins
  21. The Development of a Global Fashion Firm through the Management of an International Production and Sales Network
  22. Norbert Wiener: The Human Use of Human Beings
  23. Unterricht im Lernbereich Globale Entwicklung
  24. World in Hand
  25. Transdisziplinäre Forschung
  26. IEA SHC Task 42 / ECES Annex 29 WG A1