Going Green with Gamified Learning: Advancing Sustainability through Interactive Learning

Research output: other publicationsArticles in scientific forums or blogsTransfer

Authors

Original languageEnglish
Publication statusPublished - 30.08.2023

Recently viewed

Publications

  1. Entrepreneurship as a Tool to Tackle Graduate Youth Unemployment in Developing Economies
  2. Entlassungsvorbereitung im Krankenhaus aus der Sicht älterer, pflegebedürftiger Patienten
  3. Didaktische Markierungspunkte einer Beruflichen Bildung für eine nachhaltige Entwicklung
  4. Corruption and Electoral Support for New Political Parties in Central and Eastern Europe
  5. Coronabezogene Zukunftsangst bei Grundschulkindern im Verlauf von 8 Monaten der Pandemie
  6. Challenges in detecting proximal effects of existential threat on lie detection accuracy
  7. Workshops als Möglichkeit zur Partizipation an der Weiterentwicklung von Studiengängen
  8. When Individual Preferences Defy Sustainability — Can Merit Good Arguments Close the Gap?
  9. Viertes Tourismus-Barcamp (22. - 23. Januar 2011) an der Kath. Universität Eichstätt-Ingolstadt
  10. Training sessions fostering transdisciplinary collaboration for sustainable development
  11. Practical wisdom and virtue ethics for knowledge co-production in sustainability science
  12. Grundsätzliches, Konträres und Verspieltes - Gedanken zur Netzwerkarbeit von BBS futur 2.0
  13. Erfolgsbesteuerung und Risikobereitschaft bei unternehmerischen Langfristentscheidungen
  14. Electrical and Mechanical Characterization of Polymer Nanofibers for Sensor Application
  15. Der Sandbox Innovation Process: Wie Vielfalt in Open-Innovation-Communities genutzt werden
  16. Composition and origin of plagioclase, pyroxene, and olivine clasts in Fra Mauro breccias
  17. Towards a more sustainable metal use – Lessons learned from national strategy documents
  18. The EU at a crossroads. Negotiations about the multiannual financial framework 2021-2027
  19. Teaching about sustainability through inquiry-based science in Irish primary classrooms
  20. Is peoples’ belief in a just world associated with (dis)honesty in romantic relationships?
  21. If you call for frameworks in sustainability management... editorial to the special issue
  22. Hinder and Standardize. On Prevention as a Mode of Optimizing the Nutrition of Children
  23. Herausforderungen in der Wirtschaftsprüfung durch den Einsatz von Big Data-Technologien
  24. Erschließung des gesellschaftlichen Problem-Lösungs-Raums durch Open Social Innovation
  25. Eine Maus und ein Kaninchen als Identifikationsfiguren für das Ausleben des Verbotenen
  26. Die nachhaltigen Zwillinge: Keine soziale Gerechtigkeit ohne ökologische Gerechtigkeit
  27. Biofuel sustainability in Latin America & the Caribbean - A review of recent experiences
  28. Authentizität mathematischer Modellierungsaufgaben in standardisierten Testsituationen
  29. Aktuelle Reformpläne aus Großbritannien zur Corporate Governance und Abschlussprüfung
  30. Understanding the socio-technical aspects of low-code adoption for software development
  31. The Influence of Counterfactual Thinking about Uncontrolled Factors on Moral Judgment
  32. Swiss Adolescents' Career Aspirations: Influence of Context, Age, and Career Adaptability
  33. Students’ genre expectations and the effects of text cohesion on reading comprehension
  34. Plant communities of the summits of the Dund Saykhan mountain range (Southern Mongolia)
  35. Mediatisierte Praktiken der kollektiven Anteilnahme im Fokus metapragmatischer Kritik
  36. Krieg im Namen Gottes? Die Rezeption der Lehre vom gerechten Krieg bei Johannes Calvin
  37. Intentionale vs. emergente Strategien der Online-Kommunikation von Gründungsunternehmen
  38. Beware, Grammar Police: Grammar and Spelling (Norms) as Positioning Tools on the Internet
  39. Analytical prediction of roughness after ball burnishing of thermally coated surfaces
  40. A Statistical Approach to Estimate Spatial Distributions of Wet Deposition in Germany
  41. Identification of multi-fault in rotor-bearing system using spectral kurtosis and EEMD
  42. How Much Tracking Is Necessary? - The Learning Curve in Bayesian User Journey Analysis
  43. How health message framing and targets affect distancing during the Covid-19 pandemic
  44. Governance mit dem DQR zwischen neuer Instrumentenlogik und tradierter Strukturlogik
  45. Global Responsibilities: Renewable Energies, Climate Policy, Migratory Pressure. Reports
  46. Effectiveness of a Web-Based Intervention in Reducing Depression and Sickness Absence
  47. Durchgängige Sprachbildung als Leitidee des kompetenzorientierten Deutschunterrichts
  48. Daniel Fiott (ed.), The csdp in 2020: The EU’s legacy and ambition in security and defence
  49. Ästhetisch-künstlerische Auseinandersetzungen mit digitalen Medien im Schulunterricht