Experimentieren 4.0 – Zum Einsatz von Experimenten im Biologieunterricht

Research output: Journal contributionsComments / Debate / ReportsEducation

Authors

Original languageGerman
JournalDigital unterrichten. Biologie
Volume2021
Issue number6
Pages (from-to)3-3
Number of pages1
ISSN2699-2442
Publication statusPublished - 06.2021

Recently viewed

Publications

  1. Souveränität und Hypertrophie
  2. Lebendiges Lernen als Wegweiser zu einer humanen Ökonomie und nachhaltigen Entwicklung
  3. Maintenance-(Art)Work und die Arbeit am eigenen Bild
  4. Food Tourists' Travel Behavior and Well-Being Effects
  5. Auslegung und Schicksal des Bieterangebots im Vergabeverfahren
  6. Sulfonylureas and glinides exhibit peroxisome proliferator-activated receptor γ activity
  7. PoNa als inter- und transdisziplinäres Experiment in der Sozial-ökologischen Forschung
  8. Good Vibrations
  9. Editorial for the special issue “Scopes of the Social Imaginary in Sociology” in the ÖZS
  10. Hypothekentilgung
  11. Schwarz, N. (2008): Umweltinnovationen und Lebensstile.Eine raumbezogene empirisch fundierte Mulit-Agenten-Simulation.
  12. Mehr Gender-Strategie tut gut
  13. Permeable reactive barriers for manufactured gas plants and related sites
  14. Not Just Riot Grrrls! Punk Rock Feminism in the Philippines
  15. Later Life Workplace Index: Validation of an English Version
  16. Schöner leben
  17. Revealing the coastal event-history of the Andaman Islands (Bay of Bengal) during the Holocene using radiocarbon and OSL dating
  18. Gene tests and employees in an international comparison.
  19. Graphische Variation im Rahmen emotionaler Online-Praktiken
  20. Einflußstrukturen und ihre Bedeutung für die Entscheidungsfindung in Problemlösungsgruppen
  21. Arts Management: A Sociological Inquiry
  22. Kollektive Entscheidungsprozesse
  23. Verändern: Zielklärung, Planung und Ressourcenprüfung im persönlichen Entwicklungsplan
  24. Musiklernen am Computer
  25. Spielwelt
  26. Systemsplitter I
  27. "Zu Spät"
  28. Bildungsplanreform 2015?