Einleitung

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationNahrung als Bildung : Interdisziplinäre Perspektiven auf einen anthropologischen Zusammenhang
EditorsBirgit Althans, Friederike Schmidt, Christoph Wulf
Number of pages7
Place of PublicationWeinheim und Basel
PublisherBeltz Juventa Verlag
Publication date2014
Pages7-13
ISBN (print)978-3-7799-2951-2
Publication statusPublished - 2014

Recently viewed

Activities

  1. Kunst & Vermittlung #13
  2. Arkansas Foreign Language Teacher Association (AFLTA) (Externe Organisation)
  3. What is Scientific Research? Critical reflections on criteria of transdisciplinary Sustainability Science
  4. Eidgenössische Technische Hochschule Zürich- ETH Zürich (Externe Organisation)
  5. Digitale Vortragsreihe "Wege zu einer Didaktik der Sozialpädagogik" WiSe 24/24
  6. 14th International Conference "Business Ethics and Risk Management" - 2011
  7. Mehrsprachigkeit in der Schule – Defizit oder Ressource? Überzeugungen angehender Lehrkräfte
  8. Universität von Neuengland
  9. The presence of therapeutic drugs in the environment.
  10. Going Mobile, Doing Ritual. Genderingprozesse in der Mobilkommunikation am Beispiel Japan
  11. Leuven-Montréal Winter School on Elections 2017
  12. Auf der Suche nach Räumen generativer Bildung
  13. Der Einsatz von narrativen Interviews im Rahmen des Design-Based-Research
  14. Studies in Managerial and Financial Accounting (Zeitschrift)
  15. Stiftungsrat (Organisation)
  16. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  17. Australian Centre for Entrepreneurship Research Exchange Conference - ACERE 2013
  18. National Career Development Organization Conference - 2009
  19. Lehrerfortbildung 2013
  20. Ökonomische Konzentration und ungleiche Repräsentation?
  21. Marivi Véliz. Absentees: Some Effects of Violence in Latin American Performance Art in the 21st Century
  22. Issues in Contemporary Marxism. Marx between Spinoza and the Nietzsche-Heideggerian Legacy
  23. Epistemic adverbs: Pragmatic Variation in British and Irish English