Education for Sustainable Development: Status Quo and Perspectives

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Authors

Original languageEnglish
Title of host publicationInternational Yearbook for Research in Arts Education
EditorsLarry O'Farrell, Shifra Schonmann, Ernst Wagner
Number of pages10
Volume2
Place of PublicationMünster, New York
PublisherWaxmann Verlag
Publication date2014
Pages121-130
ISBN (print)978-3-8309-3003-7
ISBN (electronic)978-3-8309-8003-2
Publication statusPublished - 2014

Recently viewed

Publications

  1. Entwicklung eines Interviewleitfadens
  2. Netzwerke von Instrumentallehrkräften
  3. Die Praxis der Citizien-Effektivierung
  4. Sozialpolitik als Geschlechterpolitik
  5. Segregation versus Inklusion/Exklusion
  6. Geschlechterpolitik als Sozialpolitik
  7. ZEIT zum Leben in Kinderinstitutionen
  8. Suburbane Atmosphären als Milieuräume
  9. Postural control in Parkinson´s disease
  10. Schulgärten – a model of sustainability?
  11. Suspending the Post-Communist Condition
  12. Mediensystem und journalistisches Feld
  13. Gamification and sustainable behaviour
  14. Cultural geographies of coastal change
  15. Kooperationsbeziehungen im JeKi-Kontext
  16. Governance for sustainable development
  17. Interacciones entre plantas y animales
  18. Thinking and Diagrams - An Introduction
  19. Charakterbilder und Projektionsfiguren
  20. Aspekte von Sprachwandel im Unterricht
  21. Per un umanismo di matrice relazionale
  22. Garnisionsstädte und Konversionsfolgen
  23. “Potentially the Pompeii of East Africa”
  24. Bio-cultural diversity in south America
  25. Sprachgebräuche jenseits des Sprechens
  26. Testverweigerung in DESI-Textproduktion
  27. Soziale Arbeit im Kampf um Anerkennung
  28. Bending gender, Deconstructing Binaries?
  29. Erziehungs- und Bildungspartnerschaften
  30. Meeting the challenges of global change
  31. Poststrukturalistische Hegemonietheorie
  32. Globales Lernen - Unterrichtsmaterialien
  33. Sustainable and Social Entrepreneurship
  34. Individuelle Förderung statt Selektion
  35. The quantitative organization of speech
  36. Lachen, weinen, schreien mittels Tastatur
  37. Nachhaltiges Unternehmertum im Handwerk
  38. Vision Statement for the Planet in 2050
  39. Psychische Erkrankungen von Lehrkräften