Darstellung der Referenzarbeit: Schmidt, Torben (2007). Gemeinsames Lernen mit Selbstlernsoftware im Englischunterricht

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationForschungsmethoden in der Fremdsprachendidaktik : Ein Handbuch
EditorsDaniela Caspari, Friederike Klippel, Michael K. Legutke, Karen Schramm
Number of pages4
Place of PublicationTübingen
PublisherNarr Francke Attempto Verlag
Publication date21.03.2022
Edition2., vollständig überarbeitete und erweiterte
Pages494-497
ISBN (print)978-3-8233-8432-8
ISBN (electronic)978-3-8233-0349-7, 978-3-8233-9432-7
DOIs
Publication statusPublished - 21.03.2022

DOI

Recently viewed

Publications

  1. Lebensweltorientierung im Kindergarten - Eine elementarpädagogische Einrichtung aus sozialpädagogischer Perspektive
  2. (Inhibiting) Factors for (Un)Sustainable Behaviour in Relation to the Effects of Education for Sustainable Development
  3. »CO2 causes a hole in the atmosphere« Using laypeople’s conceptions as a starting point to communicate climate change
  4. Permeable reactive barrier technologies for groundwater remediation in Germany: Recent progress and new developments
  5. Einfluss einer trainingsbegleitenden sensomotorischen Intervention auf die sensomotorische Gleichgewichtsregulation
  6. Die Entwicklung von bildungswissenschaftlichem Wissen: Theoretischer Rahmen, Testinstrument, Skalierung und Ergebnisse
  7. Influence of transition metal dopants and temperature on the dehydrogenation and rehydrogenation kinetics of NaAlH4
  8. Interaction-Dominant Causation in Mind and Brain, and Its Implication for Questions of Generalization and Replication
  9. Jugendliche Identitätskonstruktionen im Spannungsfeld schulischer Normkonformität und abweichender Verhaltensweisen
  10. City scale modeling of ultrafine particles in urban areas with special focus on passenger ferryboat emission impact
  11. Clustering Hydrological Homogeneous Regions and Neural Network Based Index Flood Estimation for Ungauged Catchments
  12. Kooperationsaufgaben von Stützlehrern im Spannungsfeld von Professionalisierung und strukturellen Rahmenbedingungen
  13. Lerngelegenheiten zum Thema Redoxreaktionen und zur Handlungsdimension 'Schlüsse ziehen' / 'Konsequenzen ziehen' schaffen
  14. Score-informed tracking and contextual analysis of fundamental frequency contours in trumpet and saxophone jazz solos
  15. Does it occur or not? - A structured approach to support students in determining the spontaneity of chemical reactions
  16. Dinotefuran alters Collembola-fungi-bacteria interactions that control mineralization of maize and soil organic carbon
  17. Reducing the negative effects of emotion work in service occupations: emotional competence as a psychological resource
  18. The efficacy of Cognitive-Behavioral Therapy and Psychodynamic Therapy in the outpatient treatment of major depression
  19. Auswirkungen eines individuell angepassten Sportmundschutzes auf die funktionelle Wirbelsäulenstellung beim Feldhockey