Markus Reihlen
Prof. Dr.
- Published
Einführung
Reihlen, M. & Rohde, A., 2006, Internationalisierung professioneller Dienstleistungsunternehmen. Reihlen, M. & Rohde, A. (eds.). 1. ed. Köln: Kölner Wissenschaftsverlag, p. 1-9 9 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
- Published
Die Ökologie der Produktion professioneller Dienstleistungen
Reihlen, M., 2006, Internationalisierung professioneller Dienstleistungsunternehmen. Reihlen, M. & Rohde, A. (eds.). Köln: Kölner Wissenschaftsverlag, p. 13-47 35 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
- Published
Planung
Reihlen, M., 2002, Handwörterbuch Unternehmensrechnung und Controlling. Küpper, H.-U. & Wagenhofer, A. (eds.). 4. ed. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag, p. 1439-1449 11 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
- Published
Client-consultant interaction: Capturing social practices of professional service production
Nikolova, N., Reihlen, M. & Schlapfner, J.-F., 09.2009, In: Scandinavian Journal of Management. 25, 3, p. 289-298 10 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- Published
Knowledge Production in Consulting Teams: A Self-Organization Approach
Reihlen, M. & Nikolova, N., 2010, Lüneburg: Otto Group Lehrstuhl für Strategisches Management an der Leuphana Universität Lüneburg, 28 p. (Discussion paper series; no. 2).Research output: Working paper › Working papers
- Published
Management Consultancies as Institutional Agents: Strategies for Creating and Sustaining Institutional Capital
Reihlen, M., Smets, M. & Veit, A., 01.08.2009, In: Academy of Management Proceedings. 2009, 1, 6 p.Research output: Journal contributions › Conference article in journal › Research › peer-review
- Published
Computer-mediated knowledge systems in consultancy firms: do they work?
Reihlen, M. & Ringberg, T., 26.06.2006, Professional service firms. Greenwood, R. & Suddaby, R. (eds.). Amsterdam: Elsevier B.V., p. 307-336 30 p. (Research in the Sociology of Organizations; vol. 24).Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
- Published
Prozeßorientierte Logistik-Leistungsrechnung
Delfmann, W., Reihlen, M. & Wickinghoff, C., 2003, Controlling von Logistikprozessen: Analyse und Bewertung logistischer Kosten und Leistungen. Delfmann, W. & Reihlen, M. (eds.). Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag, p. 17-56 40 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
- Published
Wege zur Neuorientierung des Wissensmanagements: Eine kritisch-konstruktive Würdigung des Beitrags von Schreyögg und Geiger. Stellungnahme zum Beitrag von Georg Schreyögg und Daniel Geiger "Wenn Wissen alles ist, ist Wissen am Ende nichts?!" DBW 63. Jg (2003), S. 7-23.
Reihlen, M., 2003, In: Die Betriebswirtschaft. 63, 5, p. 571-581 11 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
- Published
Quantitative Planung: Modellbildung
Reihlen, M. & Reinhardt, I., 2005, In: Das Wirtschaftsstudium. 34, Studienblatt Januar, 3 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research