Browse by research area

1 - 10 out of 16Page size: 10
  1. (Wie) Wirkt formatives Assessment in Mathematik auf Leistung und Interesse von Lernenden?

    Rakoczy, K., Pinger, P., Hochweber, J., Schütze, B. & Besser, M.

    17.12.18

    1 Media contribution

    Press/Media

  2. Universities need to open up for lifelong learning

    Müller, R.

    04.07.14

    1 Media contribution

    Press/Media

  3. Umfrage: Schulleitungen am Limit: Viele würden gehen

    Pietsch, M.

    14.06.23

    1 item of Media coverage

    Press/Media

  4. The Role of Higher Education and the post 2015 dialogues

    Tilbury, D. & Mader, C.

    01.11.14

    1 Media contribution

    Press/Media

  5. Sind Emojis nur was für Schreibfaule?

    Frick, K.

    19.04.23

    1 item of Media coverage

    Press/Media

  6. Potenziale und Grenzen von KI in (hoch-)schulischen Schreibprozessen

    Buhrfeind, I., Giera, W.-K., Müller, H.-G., Schindler, K., Knorr, D., Neumann, A., Lukas, D., Bohle-Jurok, U. & Lira Lorca, A.

    07.05.25

    1 Media contribution

    Press/Media

Previous 1 2 Next