Ist "Sitzenbleiben" eine effektive Maßnahme zum Umgang mit Heterogenität? 2009

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Timo Ehmke - Speaker

25.06.2009
Ist "Sitzenbleiben" eine effektive Maßnahme zum Umgang mit Heterogenität? 2009

Event

Ist "Sitzenbleiben" eine effektive Maßnahme zum Umgang mit Heterogenität? 2009

25.06.09 → …

Universität Bielefeld, Germany

Event: Other

Recently viewed

Activities

  1. Artful Sustainability: The imagination of world-making versus the fiction of planning
  2. National Career Development Organization Conference - 2009
  3. 48th European Microwave Conference - EuMC 2018
  4. Kompetenzorientiertes Fachwissen von Mathematik-Lehramtsstudierenden
  5. Jugendtourismus - Ein vernachlässigtes Segment im Städtetourismus?
  6. Urlaubmotive der Deutschen
  7. Electronic International Journal of Time Use Research (Zeitschrift)
  8. 27th Conference on Research in Entrepreneurship and Small Business - RENT XXVII 2013
  9. 41st West European Fish Technologists Association Meeting - WEFTA 2011
  10. Examinateur for Leo Bancou
  11. Studientag "Gefühle als Bedeutungsträger II - Aktuelle Projekte zur Emotionsforschung"
  12. Künstlerische Staatspräsentation: Der Beitrag Österreichs auf der 45. Biennale in Venedig 1993
  13. Workshop: Wie adaptiv ist (mein) Unterricht? videobasierte Selbst- und Fremd-reflexion in der Lehrkräftefortbildung
  14. International Academic Partnership “Teaching and Learning Sustainability”: Implementing Higher Education for Sustainable Development at the Universidad Técnica del Norte (Ecuador)
  15. 43. Tagung des Institus für Jugendliteratur der Universität Wien 2012
  16. Studienstiftung des deutschen Volkes e.V. (Externe Organisation)
  17. Leuphana Energieforum 2012
  18. International Conference “Corporate Governance and Regulation. Outlining New Horizons for Theory and Practice” 2012
  19. 8th International Conference on Cultural Policy Research – ICCPR2014
  20. Symposium ,,Bildung an der Fachhochschule Jena" - 2010
  21. Diagnose und Feedback am Beispiel des mathematischen Modellierens (Teil I)