22. Symposium Deutschdidaktik - SDD 2018

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Swantje Weinhold - Moderator

Susanne Riegler - Moderator

Symposion Deutschdidaktik 2018: Professionalität für den Deutschunterricht erforschen und entwickeln
16.09.201819.09.2018
22. Symposium Deutschdidaktik - SDD 2018

Event

22. Symposium Deutschdidaktik - SDD 2018: Professionalität für den Deutschunterricht erforschen und entwickeln

16.09.1820.09.18

Hamburg, Hamburg, Germany

Event: Conference

Recently viewed

Activities

  1. Webinar "Linking Sustainability and Health in Consumption: Some Selected Innovative Programs in a Whole School Approach"
  2. 3rd International Symposium ''Genotoxicity in aquatic systems: Causes, effects and future needs'' - 2010
  3. 74th Annual Meeting of the Academy of Management - AOM 2014
  4. Aufbruch in das Fremdsprachenlernen von morgen
  5. Vocational Integration of Refugees: Networking with companies and (social) entrepreneurship
  6. Indie Game Studies Year Eleven: panel at DiGRA - Defragging Game Studies - Atlanta, GA
  7. Geben Plattformen CrowdworkerInnen eine Stimme? Eine explorative Studie zur CrowdworkerInnen-Partizipation auf Crowdsourcing-Plattformen
  8. WBV Bertelsmann Verlag (Verlag)
  9. Vortrag: Konzepte und Instrumente des Nachhaltigkeitsmanagements
  10. Begutachtung von eingereichten Manuskripten in Zeitschriften (Peer-Review)
  11. The Global Perspective of Education for Sustainable Development: Which key competencies do persons need for thinking and acting globally in the world society?
  12. Universität Oxford
  13. Visuelles Wissen durch und über Gesten
  14. Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
  15. Universität von Agder
  16. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  17. Fakultät Management und Technologie (Organisation)
  18. Workshop "Klimaanpassungsstrategie"
  19. A model of learning analytics, digital badges & academic competencies to enhance student retention
  20. Feedback im Kontext digitaler Medien – Über die Wirksamkeit einer Lehr-Lern-Plattform in Einzellernsettings sowie dessen Nutzung und Wahrnehmung durch Schüler*innen