Phänomenologische Orientierungen in der kunstpädagogischen Forschung zu professionsbezogenen Bildungsprozessen: Kunstpädagogisches Forschungskolloquium an der Kunstakademie Münster

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
ZeitschriftBDK-Mitteilungen
Ausgabenummer4.2019
Seiten (von - bis)44-45
Anzahl der Seiten2
ISSN0005-2981
PublikationsstatusErschienen - 11.2019

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Lehrer- und schülerzentrierte Prozessstrukturen kaufmännischen Unterrichts - Ergebnisse einer Beobachtungsstudie
  2. Entry of biocides and their transformation products into groundwater via urban stormwater infiltration systems
  3. Entrepreneurship in the street food sector of Vietnam - Assessment of psychological success and failure factors
  4. Comparing measured and modelled PFOS concentrations in a UK freshwater catchment and estimating emission rates
  5. Biodegradability and ecotoxicitiy of tramadol, ranitidine, and their photoderivatives in the aquatic environment
  6. Predicting the impacts of human population growth on forest mammals in the highlands of southwestern Ethiopia
  7. Praxisphasen im Lehramtsstudium mit Schwerpunkt auf der Einbindung neu zugewanderter Schülerinnen und Schüler
  8. Kommentar zur .,Stellungnahme zur Lage des wissenschaftlichen Nachwuchses in der Psychologie" von Rentzsch et al.
  9. Effectiveness of gamified digital interventions in mental health prevention and health promotion among adults
  10. Distinguishing between struggling and skilled readers based on their prosodic speech patterns in oral reading
  11. Correlation of six anthropogenic markers in wastewater, surface water, bank filtrate, and soil aquifer treatment
  12. Beschäftigung mit gewalthaltigen Computerspielen und offen aggressives Verhalten bei Kindern und Jugendlichen
  13. Versorgungslogistik in der Zigarettenindustrie: Das Distributionskonzept der Reemtsma Cigarettenfabriken GmbH
  14. Überwachung des internen Corporate Governance-Systems nach § 107 Abs. 3 Satz 2 AktG durch den Prüfungsausschuss
  15. Action and action-regulation in entrepreneurship: Evaluating a student training for promoting entrepreneurship
  16. What Makes for a Good Theory? How to Evaluate a Theory Using the Strength Model of Self-Control as an Example
  17. US agricultural sector analysis on pesticide externalities – the impact of climate change and a Pigovian tax
  18. Selbstkonzepte und mathematische Weltbilder in einem Seminar zu realitätsbezogenen Aufgaben mit MathCityMap
  19. Corporate sustainability management accounting and multi-level links for sustainability – A systematic review
  20. Age in the entrepreneurial process: The role of future time perspective and prior entrepreneurial experience
  21. Act or Wait-and-See? Adversity, Agility, and Entrepreneur Wellbeing across Countries during the COVID-19 Pandemic
  22. A Review of the Application of Machine Learning and Data Mining Approaches in Continuum Materials Mechanics
  23. The United Kingdom in Space: A New Era: Outlook on Latest Regulatory Developments and the UK Space Community
  24. The role of self-evaluation in predicting attitudes toward supporters of COVID-19-related conspiracy theories
  25. Sorption and thermal characterization of composite materials based on chlorides for thermal energy storage
  26. Pflanzenbehandlungs- und Schädlingsbekämpfungsmittel in niedersächsischen Fließgewässern von 1994 bis 2001
  27. Increasing the accuracy and efficiency of wildlife census with unmanned aerial vehicles
  28. Herbivore and pathogen effects on tree growth are additive, but mediated by tree diversity and plant traits
  29. Gesundheitskompetenz und Gesundheit von Studierenden unter besonderer Betrachtung der Lehramtsstudierenden
  30. Expanding the pie or spoiling the cake? How the number of negotiation issues affects integrative bargaining
  31. Comparison of Odor Thresholds obtained by a Three Alternative Choice Procedure and by the Method of Limits
  32. Analyse von Lernmaterialien zum „Satz des Pythagoras“ für einen inklusiven Matehmatikunterricht in der Sek. I
  33. A new approach to data evaluation in the non-target screening of organic trace substances in water analysis