Funny Fellows - Handpuppen als special guests in der Übergangsphase: Praxisbeitrag

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeLehre

Authors

  • Steffi Vogt
OriginalspracheDeutsch
ZeitschriftPraxis Englisch
Ausgabenummer5
Seiten (von - bis)9-10
ISSN1865-4010
PublikationsstatusErschienen - 2009

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Die Geschichte des Fortbildungszentrums für Neue Musik in Lüneburg
  2. Cyclic and non-cyclic crew rostering problems in public bus transit
  3. Climate change policies and carbon-related CEO compensation systems
  4. Centrist Anti-Establishment Parties and Their Struggle for Survival
  5. Beziehungen bilden als wesentliches Merkmal von Lehrer/innen-Bildung
  6. Atmospheric fate of poly- and perfluorinated alkyl substances (PFASs)
  7. Appendix A: Design, implementation, and analysis of the iGOES project
  8. Sustainable Public Administration, Special Issue in Sustainability
  9. Sustainable Development and Quality Assurance in Higher Education
  10. Say on Pay als wirkungsvolles europäisches Regulierungsinstrument
  11. Rechnungslegung nach dem Bilanzrechtsmodernisierungsgesetz (BilMoG)
  12. Perceptions of Resource Criticality in Times of Resource Scarcity
  13. Joint optimization of an autoencoder for clustering and embedding
  14. Institutional entrepreneurship for responsible digital innovation
  15. Hydrolyzed organic residues as sources of secondary raw materials
  16. Don DeLillos The Body Artist und die Bewältigung des Unheimlichen
  17. Die Sozialisierung des Wissens und das Streben nach Deutungsmacht
  18. Die Blockade der Energiewende wird die USA teuer zu stehen kommen
  19. Der Strommarkt in Europa zwischen Liberalisierung und Klimaschutz
  20. Cost containment and managed care: Evidence from German macro data
  21. Collaborative governance towards cities sustainability transition
  22. Collaborative epistemic writing and writing-to-learn in mathematics
  23. Are you teaching "distillation" correctly in your chemistry classes?
  24. Affective States and Driving Behavior of Novice and Young Drivers