Eurobarometer

Publikation: Beiträge in SammelwerkenLexikonbeiträgeLehre

Authors

OriginalspracheDeutsch
TitelDas Europalexikon : Begriffe, Namen, Institutionen
HerausgeberMartin Große Hüttmann, Hans-Georg Wehling
Anzahl der Seiten2
ErscheinungsortBonn
VerlagJHW Dietz Verlag
Erscheinungsdatum2013
Auflage2
Seiten112-113
ISBN (Print)978-3-8012-0418-1
PublikationsstatusErschienen - 2013

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. “Sposi, Amici, al ballo, al gioco!”
  2. Machine Learning Applications in Convective Turbulence
  3. "Ah no honestly we’re okay"
  4. Leibhafte Vernunft
  5. Gesprochene Schulsprache in der Primarstufe
  6. Nine Degrees of Uncertainty in Negotiations
  7. Normative Begründung der Nachhaltigkeitsökonomie
  8. The Social Organization of Arts
  9. Implikationen der Effectuation-Theorie für die Entrepreneurship Education - Geschäftsmodellentwicklung zur Förderung unternehmerischen Potenzials
  10. Bilingual (German–English) molecular biology courses in an out-of-school lab on a university campus
  11. Von Trollen, Zauberern, der MACHT und anderen wundersamen Abenteuern
  12. Biased consumers' hypotheses on price-quality-relationships: Influences of numerical anchors
  13. A Place Apart: Opportunities in Developing
  14. Ecological and social outcomes of urbanization on regional farming systems
  15. Appointing to Govern: Party Patronage in Europe
  16. Technology and the spiritual
  17. Führung von Repatriates zur Unterstützung des Wissenstransferprozesses
  18. Higher education for sustainable development in Central and Eastern Europe
  19. "silence is the best answer for a bully"
  20. Differenzen und die Heterogenität von Kindern - Einsätze blicktheoretischer Forschung
  21. Description of Les Immatériaux
  22. Demokratische Repräsentationsprinzipien in Mittelosteuropa
  23. The Form of Becoming
  24. Une sage-femme écopoiétique
  25. PRBs for remediation of PAHs, BTEX and related contaminants
  26. Brazil's dangerous environmental licensing bill
  27. How to stay agile while growing: (re-)designing the IT landscape of a digital gazelle in the online marketing industry
  28. Emissions of polychlorinated biphenyls in Switzerland
  29. Off to new pastures: Exploring Tensions Between Followers and Leaders in the Automotive Industry Challenging the Adoption of Digital Leadership
  30. Degradable magnesium-hydroxyapatite interpenetrating phase composites processed by current assisted metal infiltration in additive-manufactured porous preforms
  31. Effectiveness of a web-based solution-focused brief chat treatment for depressed adolescents and young adults
  32. Business Model Assessment
  33. Kontrolle und Komplexität in der Computertechnologie