Challenging the status quo of accelerator research: Concluding remarks

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAndere (Vor- und Nachworte ...)Forschung

Authors

OriginalspracheEnglisch
TitelAccelerators and Organization Studies : Problematizing the Status Quo
HerausgeberMatthias Wenzel
Anzahl der Seiten4
ErscheinungsortLüneburg
VerlagOS insights
Erscheinungsdatum2022
Seiten47-50
ISBN (elektronisch)978-3-9824435-3-9
PublikationsstatusErschienen - 2022

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Assessing the Bonding Interface Characteristics and Mechanical Properties of Bobbin Tool Friction Stir Welded Dissimilar Aluminum Alloy Joints
  2. Whose Change is it, Anyway?
  3. Kinetic modeling of active plasma resonance spectroscopy
  4. Is the EnodePro® a Valid Tool to Determine the Bar Velocity in the Bench Press and Barbell Back Squat? A Comparative Analysis
  5. Quantitative Bildtypenanalyse
  6. Daily deep acting toward coworkers
  7. Reprint of: Drivers of within-tree leaf trait variation in a tropical planted forest varying in tree species richness
  8. Shedding light on trophic interactions
  9. Die Elbtalaue
  10. Rethinking AI
  11. Monster und Freaks
  12. Nonprofit-Organizations and Society
  13. Finite-time entropy
  14. Identifying governance gaps among interlinked sustainability challenges
  15. Segment profitability in the leisure industry
  16. Fünfzig Jahre nach morgenwo werden wir sein?
  17. Making education for sustainable development happen in elementary schools
  18. Lekcja 29-30
  19. Comparative Regionalism beyond Europe versus the Rest
  20. Ageing and entrepreneurship
  21. Mythos als Aufklärung
  22. Effect of Alloying with Rare-Earth Metals on the Degradation of Magnesium Alloys Studied Using a Combination of Isothermal Calorimetry and Pressure Measurements
  23. CO2-Steuer oder Ausweitung des Emissionshandels
  24. Relationen im Raum
  25. Musik & Marken
  26. Contextualising coastal management and adaptation
  27. The impact of nuclear accidents on provisioning ecosystem services
  28. Unterrichtsdiagnostik als Voraussetzung für Unterrichtsentwicklung
  29. Zur Repräsentativität der FFB-Ärzteumfrage