Svea Wucherpfennig

Svea Wucherpfennig

Kontakt

Svea Wucherpfennig

  1. Moodlekurs zum Lehr-Lern-Konzept "Digitally-Mediated Tasks in EFL: Approaches and Applications"

    Schmidt, T., Wucherpfennig, S., Rossa, H., Schmit, J., Klassen, L. & Blume, C.

    19.03.24

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  2. Lehrkräftefortbildung zum Digitalen Üben im Englischunterricht

    Schmidt, T. & Wucherpfennig, S.

    19.12.23

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Das Bildungssystem und seine strukturellen Kopplungen.
  2. Politicized Transnationalism: The Visegrád Countries in the Refugee Crisis
  3. Exports, R&D and productivity in German business services firms
  4. Polizei und Rassismus: Konsolidierung eines neuen Forschungsbereiches?
  5. Woody plant species diversity and composition in and around Debre Libanos church forests of North Shoa Zone of Oromiya, Ethiopia
  6. Ein langer Weg zur Qualitätssicherung von Hochschulprüfungen
  7. Sven Dupre (ed.), Perspective as Practice. Renaissance Cultures of Optics. Turnhout, Belgium: Brepols, 2019, 512 p. ISBN 978-2-503-58107-1
  8. Ombuds- und Beschwerdestellen in der Kinder- und Jugendhilfe
  9. Polyfluorinated compounds in residential and nonresidential indoor air
  10. Kriterien und Effekte von digitalen Medien in inklusiven Lerngruppen
  11. Wirksame Schulleitungen
  12. Mondays for Future
  13. Belastungen im Lehrerberuf
  14. Effects of Gender and Age Interaction on Sense of Coherence and Subjective Well-Being of Senior High School Students in Northern Ghana
  15. Editorial: Sexualdevianz
  16. Unternehmensflexibilität
  17. Stadt als Möglichkeitsraum
  18. Gütermarktorientiertes Umweltmanagement
  19. Other-regarding preferences, spousal disability and happiness
  20. Der Dichter und sein Kritiker
  21. Restoration ecology meets carabidology: effects of floodplain restitution on ground beetles (Coleoptera, Carabidae)
  22. Mit uns die Zukunft. Nachhaltige Transformationen brauchen andere Geschlechterverhältnisse
  23. Operationalising Competencies in Higher Education for Sustainable Development