RISTAL, 2616-7697
Zeitschrift
- 2020
- Erschienen
Thinking Inclusive Science Education from two Perspectives: Inclusive Pedagogy and Science Education
Stinken-Rösner, L., Rott, L., Hundertmark, S., Baumann, T., Menthe, J., Hoffmann, T., Nehring, A. & Abels, S. 05.06.2020 in : RISTAL. 3, S. 30-45 16 S.Publikationen: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze
- 2019
- Erschienen
Reading instruction in 5th grade: teachers’ perspectives on promoting self-regulated reading in language and content area teaching
Schmitz, A. 05.03.2019 in : RISTAL. 2, S. 16-31 16 S.Publikationen: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze
- 2018
- Erschienen
Inquiry-based learning and secondary chemistry education – a contradiction?
Hofer, E., Abels, S. & Lembens, A. 05.01.2018 in : RISTAL. 1/2018, S. 51-65 15 S.Publikationen: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze